جمعه, 31 فروردین 1403
منو اصلی

 

اخبار گوناگون

 

انتشار تصاویری از هیوندای i30 N با طراحی به روز

در فوریه سال جاری، هیوندای از i30 فیس لیفت شده با نسخه واگن N Line و موتور توربوی 1.5 لیتری جدید رونمایی کرد.  

هیوندای اقدام به پیش‌نمایش نسخه فیس لیفت i30 N 2021 کرده است. این خودرو برای اولین بار با گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه نیز در دسترس خواهد بود.

در تصاویر تیزری منتشر شده توسط این خودروساز کره‌ای می‌توانیم نگاهی به بدنه به‌روز این خودرو داشته باشیم. همانند دیگر مدل‌های فیس لیفت خانواده i30، این مدل N دارای نمای جلوی گیراتر است که شامل جلوپنجره بزرگ‌تر، ورودی‌های هوای گوشه‌دار و چراغ‌های جلوی جدید به همراه دیلایت های LED می‌باشد.

در بخش‌های دیگر می‌توانیم تجهیز i30 N فیس لیفت به رینگ‌های ۱۹ اینچی جدید را ببینیم. این رینگ‌ها باعث کاهش ۱۴ کیلوگرمی وزن خودرو نسبت به نسخه قبل از فیس لیفت شده‌اند. در نمای عقب هم چراغ‌های جدید، خروجی‌های اگزوز بزرگ‌تر و دیفیوزر جدیدی به چشم می‌خورند.

خبر مهم اینکه i30 N فیس لیفت با گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه در دسترس خواهد بود گیربکسی که در ولوستر N 2021 نیز عرضه شده است. این گیربکس‌های حالت‌های متنوع برای ایجاد تجربه رانندگی لذت‌بخش‌تر سود می‌برد. برای مثال حالت N Grin شیفت وجود دارد که حداکثر گشتاور را با بهبود بوست توربو افزایش می‌دهد. این گیربکس همچنین از حالت N پاور شیفت برخوردار است که زمان شتاب گیری های سنگین فعال می‌شود.

نیروبخش این خودرو همچنان پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۷۱ اسب بخار خواهد بود. هیوندای هنوز نگفته که آیا نسخه پایه ۲۴۶ اسب بخاری نیز در برخی بازارها عرضه خواهد شد یا خیر.

 

 
منبع خبر: