پنجشنبه, 30 فروردین 1403
منو اصلی

 

اخبار گوناگون

 

چری آریزو استار با ظاهر تهاجمی رونمایی شد، یک کوپه چینی متفاوت

خودروهای چینی معمولا طراحی ساده و غیرجذابی دارند و یا کپی مدل‌های اروپایی هستند. با این حال، همه چیز به سرعت در حال تغییر است، و چری آریزو استار که در حال حاضر در نمایشگاه خودرو پکن نمایش داده می‌شود، یکی از جذاب‌ترین خودروهایی است که طی چند سال گذشته توسط شرکت‌های چینی ساخته شده است.  

 

استار محصول چری اولین بار در ماه ژوئیه در نمایشگاه خودرو چنگدو رونمایی شد. در واقع، این مدل براساس سدان چری آریزو GX ساخته شده، اما تغییرات زیادی در طراحی آن صورت گرفته تا جایی که اصلا شبیه آن مدل نیست.

برای مثال، قسمت جلویی آریزو استار دارای یک جفت چراغ‌های جلوی LED جذاب و یک نشان نورانی است. این مدل همچنین دریچه هواهای بزرگ و یک اسپلیتر دارد.

 

بررسی دقیق‌تر چری آریزو استار

 

دیگر نکات برجسته در طراحی خارجی این خودرو مفهومی، قوس‌های چرخ جلو و عقب بزرگ و همچنین چرخ‌های مشکی مات هستند. دستگیره درهای خودرو به شکل ظریفی داخل بدنه قرار گرفته‌اند، اما این در واقع یک مدل دو-درب است، اگرچه ستون B و پنجره عقب کناری مشابه سدان آریزو GX هستند.دیگر اصلاحات در این مدل شامل چراغ‌های عقب LED باریک و یک باله عقبی بزرگ هستند.چری مدل آریزو استار را به عنوان روشی برای نشان دادن گزینه‌های شخصی‌سازی ارائه‌شده توسط برند رونمایی کرد و هنوز مشخص نیست آیا این مدل وارد خط تولید می‌شود یا خیر. جزئیاتی درباره پیشرانه این خودرو مفهومی منتشر نشده، اگرچه ممکن است از موتور ۱۴۷ اسب بخاری چری آریزو GX یا موتور ۱۵۶ اسب بخاری آریزو GX پرو بهره ببرد.

    

برچسب ها
منبع خبر: