جمعه, 7 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

امروز بیلبوردهایی را در سطح شهر تهران مشاهده می‌کنیم که نشان از معرفی خودروی جدیدی توسط گروه بهمن دارد.

 

دیگنیتی، رهاورد پویایی و بهره وری بهمن

معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت بهمن اعلام کردتا پایان سال ۹۹، دو مدل خودرو به بازار عرضه می‌شود و همچنین تمهیداتی اندیشیده شده تا گروه خودروسازی بهمن یک خط پیشرفته پرس شاپ و یک خط رنگ جدید برای افزایش کیفیت تجهیز کند.  

 

پیش ازاین نیز شرکت بهمن با رونمایی خودروی شیلر ایرانی، نقطه امیدی برای خودروهای تجاری ایجاد کرد و توانست در حوزه بازار تجاری تغییراتی به وجود آورد. موضوع دیگر اینکه گروه بهمن برای توسعه فعالیت، فضای تولیدی خود را افزایش داده است. در شرکت بهمن دیزل باوجود فشار تحریم‌ها و کاهش میزان تولید و سایر مشکلات، با راه‌اندازی فضای کاربری‌سازی و افزایش ظرفیت تولیدی، دو مجموعه مجاور کارخانه را به مجموعه خود افزود و در واقع فضایی سه برابری حاصل شد. شرکت بهمن موتور  سالن‌هایی جدید در ضلع جنوبی کارخانه احداث و فضایی تولیدی خود را دو برابر کرد، همچنین سالن جدید چهار هزار متری ساین آف را طراحی و تجهیز کرد که از بخش‌های متفاوت مکانیکی، برقی و رنگ تشکیل‌شده است و علاوه بر بازسازی و نوسازی خطوط تولید به سبک و شیوه‌ای زیبا، محیط کاری دلگرم‌کننده و مناسبی برای کارکنان ایجاد کرده است.

البته در این میان با مشکلاتی که پس از شیوع ویروس منحوس کرونا به راه افتاد، برای گروه بهمن علاوه بر تولید، حفظ و نگهداری پرسنل نیز در اولویت بود و با انجام آزمایش‌ها و معاینه‌های ادواری و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تولید را از چرخه خارج نکرد. در این‌ بین مشاهده بیلبوردهای این روزهای گروه بهمن در سطح شهر، مایه امیدواری در بازار خودرو است و حتی سوالاتی در ذهن مصرف‌کنندگان ایجاد شده که این خودروی جدید که به نام دیگنیتی معروف است، با چه مشخصات و چه ویژگی‌هایی عرضه خواهد شد و مطابق تصاویر منتشر شده که بسیار زیبا و شکیل است، کدام قسمت از بازار را پوشش خواهد داد. گروه بهمن از همه سو اثبات کرد می‌توان یک شرکت خودروساز موفق خصوصی بود و پویایی و بهره‌وری را در مجموعه به ارمغان آورد. 

پیش از آن نیز با رونمایی خودروی شیلر ایرانی، نقطه امیدی برای خودروهای تجاری ایجاد کرد و توانست در حوزه بازار تجاری نیز تغییراتی به وجود آورد. موضوع دیگر اینکه گروه بهمن برای توسعه فعالیت، فضای تولیدی خود را افزایش داده است. در شرکت بهمن دیزل باوجود فشار تحریم‌ها و کاهش میزان تولید و سایر مشکلات، با راه‌اندازی فضای کاربری‌سازی و افزایش ظرفیت تولیدی، دو مجموعه مجاور کارخانه را به مجموعه خود افزود و در واقع فضایی سه برابری حاصل شد. شرکت بهمن موتور نیز سالن‌هایی جدید در ضلع جنوبی کارخانه احداث و فضایی تولیدی خود را دو برابر کرد، همچنین سالن جدید چهار هزار متری ساین آف را طراحی و تجهیز کرد که از بخش‌های متفاوت مکانیکی، برقی و رنگ تشکیل‌شده است و علاوه بر بازسازی و نوسازی خطوط تولید به سبک و شیوه‌ای زیبا، محیط کاری دلگرم‌کننده و مناسبی برای کارکنان ایجاد کرده است.

البته در این میان با مشکلاتی که پس از شیوع ویروس منحوس کرونا به راه افتاد، برای گروه بهمن علاوه بر تولید، حفظ و نگهداری پرسنل نیز در اولویت بود و با انجام آزمایش‌ها و معاینه‌های ادواری و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تولید را از چرخه خارج نکرد. در این‌ بین مشاهده بیلبوردهای این روزهای گروه بهمن در سطح شهر، مایه امیدواری در بازار خودرو است و حتی سوالاتی در ذهن مصرف‌کنندگان ایجاد شده که این خودروی جدید که به نام دیگنیتی معروف است، با چه مشخصات و چه ویژگی‌هایی عرضه خواهد شد و مطابق تصاویر منتشر شده که بسیار زیبا و شکیل است، کدام قسمت از بازار را پوشش خواهد داد. گروه بهمن از همه سو اثبات کرد می‌توان یک شرکت خودروساز موفق خصوصی بود و پویایی و بهره‌وری را در مجموعه به ارمغان آورد. 

منبع خبر: