پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

 

فولکس واگن تیگوان ۲۰۲۱ با کاهش محسوس قیمت گذاری شد!

با شروع سفارش گذاری برای فولکس واگن تیگوان ۲۰۲۱ فیس لیفت در انگلستان، مدل مذکور در بازار این کشور قیمت گذاری نیز شده است.  

 تیگوان فیس لیفت نسبت به مدل قبلی در نسخه پایه ای ارزان تر شده و با قیمت ۲۴,۹۱۵ پوند (۳۲۳۹۷٫۸۵ دلار) به بازار عرضه می شود. این در حالی است که قیمت پایه ای درنظر گرفته شده برای مدل جدید ۵۴۵ پوند کاهش یافته است.

نسخه پایه ای تیگوان ۲۰۲۱ با پیشرانه ۱٫۵ لیتری TSI با ۱۲۸ اسب بخار قدرت و جعبه دنده ۶ سرعته دستی عرضه می شود. این خودرو در ۱۰٫۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد و در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوخت ۶٫۳ لیتر را ثبت می کند.

از جمله ویژگی های استاندارد نسخه پایه ای می توان به رینگ های ۱۷ اینچی آلومینیومی مونتانا، چراغ های LED، نمایشگر ۸ اینچی سیستم سرگرمی MIB3 فولکس واگن، راهنمای ماندن در خط و راهنمای جلو و دوربین چندحالته جلو اشاره کرد. نسخه بعدی تیگوان که در بازار انگلستان قابل سفارش است، تریم Life نام دارد. این خودرو با دو نسخه از پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر با ۱۲۸ و ۱۴۸ اسب بخار قدرت قابل سفارش است.

همچنین پیشرانه ۱٫۵ لیتری دیزلی با ۱۴۸ اسب بخار قدرت نیز در فهرست انتخاب های مشتریان تیگوان لایف دیده می شود. از جمله ویژگی های استاندارد تیگوان لایف می توان به رینگ های ۱۸ اینچی آلومینیومی، روف ریل، شیشه تیره عقب، فرمان چرمی چندحالته، صندلی های راحتی جلو و سیستم تهویه سه نقطه ای اشاره کرد.

قیمت گذاری برای تیگوان «لایف» از ۲۶,۹۱۵ پوند (۳۴,۹۹۸ دلار) آغاز می شود. تنوع در خانواده فولکس واگن تیگوان با عرضه دو تریم بالارده دیگر به پایان می رسد. اولین تریم با نام «الگانس» بیشتر بر راحتی و ویژگی های لوکس تمرکز دارد، در حالی که مدل «R لاین» به عنوان قدرتمندترین نسخه تیگوان ۲۰۲۱ شناخته می شود.

در تریم «الگانس» از خصوصیات استانداردی همچون رینگ های ۱۹ اینچی ‘Auckland’ تیره، چراغ های LED ماتریکس، سانروف پانورامیک، تریم کرومی دور شیشه ها، سیستم روشنایی داخلی با ۳۰ رنگ مختلف، گرم کن صندلی های جلو و نمایشگر ۱۰٫۲۵ اینچی برای پشت آمپر دیجیتالی استفاده شده است. در نسخه R-Line خریداران می توانند دو پیشرانه ۱٫۵ لیتری بنزینی با ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۲ لیتری دیزلی با ۱۹۷ اسب بخار قدرت را سفارش دهند.

هر دو پیشرانه در این تریم با جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه خودکار عرضه می شوند. در تریم R-Line از ویژگی هایی همچون رینگ های ۲۰ اینچی آلومینیومی ‘Misano’، سیستم تعلیق اسپرت با ارتفاع کمتر، سپر جلوی مخصوص و باله عقب روی سقف، چراغ های جلو LED پلاس، فرمان اسپرت، گرم کن صندلی های جلو، راهنمای حرکت و … استفاده شده است.

بزرگترین تغییر ظاهری در تمامی تریم های فولکس واگن تیگوان فیس لیفت ۲۰۲۱ نسبت به مدل قبلی، بهره مندی از چهره جدید با جلوپنچره کشیده تر است. بدین ترتیب، ظاهر تیگوان نیز با سایر شاسی بلندهای فولکس واگن همچون توارگ و اطلس هماهنگی بیشتری پیدا کرده است. گرافیک متفاوت چراغ های LED جلو و چراغ های عقب، فرمان جدید و سیستم سرگرمی MIB3 به روزرسانی شده از دیگر نکات قابل توجه خودرو هستند. جزئیات کامل قیمت گذاری تریم های تیگوان ۲۰۲۱ را عکس فوق مشاهده می کنید.

عرضه فولکس واگن تیگوان ۲۰۲۱ فیس لیفت به زودی در سراسر بازار اروپا آغاز می شود.

منبع خبر: