شنبه, 1 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

اخبار گوناگون

 

عرضه وولینگ ویکتوری در چین

وولینگ به‌صورت رسمی خودروی چندمنظوره یا مینی ون ویکتوری را به قیمت سیزده هزار دلاردر بازار چین عرضه کرد.  

این خودروی خانوادگی سه ردیفه و شش نفره اولین محصول وولینگ است که از نشان نقره‌ای جدید سود برده و می‌تواند در سایر بازارهای جهانی نیز عرضه شود. وولینگ ویکتوری در چهار نسخه متفاوت وارد بازار چین شده و قیمتی بین ۱۲۸۱۰ تا ۱۷۴۴۰ دلار خواهد داشت.

هر چهار خودرو از یک پیشرانه که از نوع ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوی ۱۵۰ اسب بخاری است استفاده خواهند کرد. این پیشرانه با یک گیربکس ۶ سرعته دستی یا CVT همکاری می‌کند.

وولینگ ویکتوری یک مینی ون میان سایز بوده و ابعاد آن کوچک‌تر از مدل‌های فول سایزی همچون بیوک GL8 یا فولکس‌واگن ویلوران است. به همین خاطر طول ۴۸۷۵ میلی‌متری این خودرو حدود ۳۵۰ میلی‌متر کمتر از GL8 و حدود ۵۰۰ میلی‌متر کمتر از ویلوران می‌باشد.

یک نسخه چهارنفره لوکس که دارای دو صندلی کاپیتانی در عقب می‌باشد قابل انتخاب خواهد بود. این صندلی‌ها دارای استراحت گاه جداگانه بوده و می‌توان آن‌ها را تا ۵۶۰ میلی‌متر عقب یا جلو کرد تا فضای بیشتری ایجاد شود.

از جمله تجهیزات این خودرو می‌توان به پوشش چرم و پارچه کابین، صندلی‌های ارگونومی و شیشه ضد صدای دولایه ۴ میلی‌متری اشاره کرد که باعث می‌شود کابین آرام تری ایجاد شود.

ویکتوری همچنین دارای فیلتر هوا و تولید کننده یون منفی است که باعث می‌شود ویروس‌ها و باکتری‌ها از بین رفته و هوای پاکیزه‌ای در کابین وجود داشته باشد. از جمله تجهیزات ایمنی مینی ون وولینگ نیز می‌توان ESP بوش، سیستم دستیار راننده پیشرفته، شش کیسه هوا و چهار دوربین خارجی را نام برد.

وولینگ برنامه‌هایی برای گسترش تجارت خود در سایر بازارها داشته و می‌خواهد محصولات کاملاً جدیدی را تولید کند که ویکتوری یکی از آن‌هاست. گفته می‌شود از سال ۲۰۲۲ به بعد این مینی ون در سایر بازارها از جمله اروپا عرضه شود.

منبع خبر: