پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

اخبار گوناگون

 

امضای بزرگترین قرارداد داخلی سازی قطعات خودرو با یک شرکت دانش بنیان

بزرگترین قرارداد ساخت داخل قطعات برای تولید موتور محصول j۴ شرکت کرمان موتور با یک شرکت دانش بنیان داخلی به ارزش بیش از دوازده هزار میلیارد ریال به امضاء رسید.  

به گزارش روابط عمومی صنایع خودرو سازی کرمان دراجرای سیاستهای کلی نظام و تاکید مقام معظم رهبری برجهش تولید با رویکرد اقتصاد مقاومتی ، شرکت کرمان موتور اقدام به انعقاد بزرگترین قرارداد ساخت داخل قطعات برای تولید موتور محصول j4 با یک شرکت دانش بنیان داخلی به ارزش بیش از دوازده هزار میلیارد ریال نمود .

براساس تفاهم انجام شده قبلی و با سرمایه گذاری بیش از هشت هزار میلیارد ریالی  کرمان موتور میزان ساخت داخل این محصول تا پایان سال 1399به بیش از 50 درصد و در پایان سه ماهه اول سال 1400 به 70 درصد خواهد رسید. با امضاء قرارداد فوق و برنامه زمانبندی ارائه شده از طرف تولید کننده در سه ماهه چهارم سال آینده، موتور این خودرو نیز تولید داخل گردیده که در نتیجه آن میزان ساخت داخل خودروی j4 از مرز 80 درصد عبور خواهد کرد. یادآوری مینماید برند یاد شده اززمره محصولاتی است که به لحاظ قیمت و کیفیت دارای بیشترین مزیت در مقایسه با سایر خودروها ومحبوبیت در بین مصرف کنندگان بوده وتا کنون مدل های متنوعی از آن در بازار خودرو کشور عرضه شده است .شرکت کرمان موتور در نظر دارد در سایر مدلهای تولیدی نیز سیاست خودکفایی و بومی سازی قطعات را استمرار بخشد.

منبع خبر: روابط عمومی صنایع خودرو سازی کرمان