جمعه, 10 فروردین 1403
منو اصلی

 

اخبار گوناگون

 

اعلام جزئیاتی از تریم جدید هیوندای پالیسید کالیگرافی

هیوندای پالیسید کالیگرافی مدل 2021 در تابستان به ایالات متحده آمد و به عنوان خودرویی با بهترین مشخصات وارد محدوده رقابت شد.  


این یک نسخه شگفت انگیز هیوندای پالیسید محبوب است که یک شاسی بلند لوکس با ظاهری متفاوت که به طرفداران ارائه می دهد. اما مدل کالیگرافی ارزان نیست - قیمت آن بدون هزینه مقصد از 47 هزار و 750 دلار شروع می شود.

 

هیوندای این را می دانست و نسخه جدید و مقرون به صرفه تری از پالیسید کالیگرافی را معرفی می کند. یک نسخه مجهز به دیفرانسیل جلو به این تریم اضافه خواهد شد. از همه مهمتر، هزار و 700 دلار ارزان تر از مدل تمام چرخ خواهد بود.

 

تریم پالیسید کالیگرافی نسبت به بقیه محدوده کمی متفاوت به نظر می رسد. این تریم دارای یک طرح مشبک جلوپنجره مشبک با عناصر مثلثی و همچنین یک سپر پایین تر اصلاح شده است. آینه های جانبی نیز دارای لامپ های گودی هستند. از همه مهمتر، سوار بر مجموعه ای از چرخ های 20 اینچی با طراحی پیچیده و نامتقارن است.

 

ظاهر جدید پالیسید کالیگرافی چهار چرخ متحرک همانند تریم تمام چرخ خواهد بود، اگرچه برخی از ویژگی های مدل تمام چرخ به طور طبیعی وجود نخواهد داشت. این موارد شامل حالت برف و کنترل ترمز سرازیری است. سپس دوباره، در ایالات گرمتر که تمام چرخ تقریباً غیرضروری است، گزینه خوبی به شمار می آید.

 

در ادامه می توانید تصاویری از این خودرو را ببینید .

 

2021-Hyundai-Palisade-12.jpg

 

2021-Hyundai-Palisade-23.jpg

 

2021-Hyundai-Palisade-Calligraphy-Hyundai.jpg

 

2021-Hyundai-Palisade-Calligraphy-7.jpg

 

2021-Hyundai-Palisade-Calligraphy-Hyundai-2.jpg

 

 

منبع خبر: