جمعه, 10 فروردین 1403
منو اصلی

 

اخبار گوناگون

 

ارائه رندر هیوندای آیونیک 6

به دنبال معرفی هیوندای آیونیک 5، مدل بعدی از مارک فرعی الکتریکی این شرکت، سدان آیونیک 6 است.  

 این رندر جدید نشان می دهد که این خودروهنگام عرضه چگونه به نظر می رسد. چشم نوازترین عنصر، اصلاحات کمی است که از بالای چراغ های جلو، از گلگیرها، در امتداد پنجره ها عبور می کند و در ستون D تمام می شود.

این طرح همچنین دارای یک کاپوت قوسی شکل و فقط یک دهانه کوچک در قسمت پایین است. از آنجا که این یک خودروی الکتریکی است، ورودی های خنک کننده بزرگ برای یک موتور درونسوز لازم نیست. طراحان می توانند روش های جدیدی را برای طراحی ظاهر این وسیله نقلیه آزمایش کنند.

هنگامی که هیوندای مارک فرعی آیونیک را معرفی کرد، اعلام کرد که طراحی آیونیک 6 الهام گرفته از کانسپت پرافسی  است. اگرچه مطمئناً شباهت هایی با این رندر از خودروی تولیدی وجود دارد، اما مدل نمایشی از سبک خاصی برخوردار است. شکل قوسی خصوصاً در امتداد پنجره ها بیشتر به چشم می خورد.

آیونیک 5و 6 هر دو از پلتفرم E-GMPهیوندای استفاده می کنند. مشخصات ایونیک5 شامل یک پیشرانه دو موتوره با قدرت 308 اسب بخار (230 کیلووات) و یک باتری 58 کیلووات ساعت با دامنه WLTP 280 مایل (450 کیلومتر) است. یک پکیج اختیاری 73 کیلووات ساعتی فاصله را به 342 مایل (550 کیلومتر) می رساند. با فرض مشخصات پیشرانه مشابه 6، شکل لغزنده آن ممکن است با شارژ کمی جلوتر برود.

 
منبع خبر: