جمعه, 31 فروردین 1403
منو اصلی

 

 

طرح فروش فوق العاده مدیران خودرو

اگر محصولات مدیران خودرو را برای خرید انتخاب کرده اید، لازم است از طرح های فروش ویژه‌ی نقدی و اقساطی این شرکت آگاه باشید.  

 به دلیل تغییرات طرح های مختلف در طول زمان، برای آگاهی از آخرین و جدیدترین طرح های اقساطی خودروهای «چری» و «ام وی ام» وارد لینک ذیل شوید که در ادامه قرار داده ایم. پیش از ورود به لینک خرید، یک سری توضیحات بسیار کلی درباره محصولات مدیران خودرو، لازم است که عبارتند از:

  1. مطابق اعلام شرکت مدیران خودرو تحویل خودروهای چری و ام‌وی‌ام معمولا یا ” ۴۵ روز کاری “ و یا ” فوری “ خواهند بود.
  2. نرخ سود تسهیلات نیز کاملا متغیر است و معمولا از ۱۸ تا ۲۱ درصد خواهد بود.
  3. میزان پیش پرداخت در طرح های مختلف از ۱۵ درصد تا ۵۰ درصد بوده است.
  4. تعداد اقساط معمولا از ۱۲ تا ۶۰ عدد قسط خواهد بود.

اقساطی مدیران خودرو

معرفی اولیه محصولات مدیران خودرو

در گروه محصولات خانواده ام وی ام ما با حق انتخاب بین محصولاتی با نام های ایکس ۵۵، ایکس ۳۳، ایکس ۲۲ و ام وی ام ۳۱۵  و در گروه محصولات خانواده چری محصولاتی با نام های آریزو ۵ توربو، تیگو ۵، آریزو ۶ و تیگو ۷ وجود دارند. میزان پیش پرداخت و تعداد اقساط ماهانه کاملا متغیر است که می توانید از طریق کلیک کردن روی لینک زیر از جدیدترین شرایط اقساطی این محصولات آگاه شوید:

خرید اقساطی مدیران خودرو

فروش اقساطی مدیران خودرو

آشنایی با چری و ام وی ام

افراد گوناگون به صورت متفرقه و نمایندگی های بسیاری به صورت پراکنده روی فروش طرح ها و محصولات چری و ام وی ام فعالیت می کنند.

لازم به توضیح است که در حالی که در شرایط تحریم و نامناسب اقتصادی، بسیاری از شرکت های وارد کننده رسمی خودرو از برندهای مختلف، واردات و یا مونتاژ محصولاتشان را متوقف کردند، شرکت مدیران خودرو بدون هیچ توقف و وقفه ای عرضه و مونتاژ محصولات را ادامه داد و به تنظیم شرایط بازار و تعادل در فروش در بازار خودرو کمک کرد. حتی شرایطی که بعضی از شرکت ها صراحتا اعلام کردند که در ماه های آتی از ایران خارج می شوند، محصولات چری و ام وی ام مانند گذشته حضور فعال خود را در بازار ایران حفظ کرد که نشان دهنده ثبات در فعالیت و خدمات پس از فروش این شرکت است.

 

منبع خبر: