شنبه, 1 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

مهندس صابر مدیر عامل شرکت آرمان الکتریک.

 

برای طراحی و تولید دسته سیم کامل خودروهای برقی آمادگی داریم.

شرکت آرمان الکتریک ارگ، در راستای همراهی با خودروسازان داخلی برای تولید خودروهای سبز آمادگی این شرکت را برای طراحی و تولید دسته سیم کامل خودروهای برقی در ایران اعلام کرد.  

مهندس صابر مدیرعامل شرکت آرمان الکتریک ارگ  با تاکید بر ضرورت پیشگامی گروه صنعتی کرمان خودرو  در عرصه نوآوری و ساخت خودروهای برقی مدرن، اعلام کرد: شرکت آرمان الکتریک ارگ به عنوان تامین کننده اصلی سیستم های مالتی مدیا و دسته سیم انواع خودروهای تولیدی شرکت های وابسته به صنایع خودرو سازی کرمان، امروزه قادر است با توجه به تجربیات اجرایی و دقت نظر تیم فنی – مهندسی خود، به خوبی وظیفه طراحی و تولید هر نوع دسته سیم برای خودروهای برقی را که از حساسیت بالایی برخوردارند، به عهده گیرد و در این عرصه محصولاتی با کیفیت تر از شرکت های مشابه خارجی، در ایران تولید کند.

مدیرعامل شرکت آرمان الکتریک ارگ تصریح نمود : خوشبختانه صنایع خودروسازی کرمان اکنون  آن حد از ظرفیت،توانمندی و اقبال عمومی کافی برخوردار است تا بتواند به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان خودروهای برقی در کشور شناخته شود وی افزود ما قادریم به درخواست خودروسازان فعال در گروه و سایر متقاضیان به سرعت نیازهای مالتی مدیا و درخت سیم خودروهای برقی پیشرفته آنان را با بهره گیری از مهندسین مجرب طراحی و تولید کنیم.

 

توان فنی و ارزش نیروی انسانی

مهندس صابر با اشاره به خوشنامی و سابقه درخشان ۶ سال فعالیت مداوم شرکت آرمان الکتریک ارگ در گروه خودروسازان صنایع خودروسازی کرمان در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید (بم) گفت: با توسعه سالن های طراحی و تولید درخت سیم و سیستم های صوتی – تصویری انواع خودروهای داخلی و مونتاژی، ما امروزه به جایگاهی از توان فنی رسیده ایم که می توانیم مدرن ترین سیستم های مالتی مدیا و متنوع ترین دسته سیم­ های برندهای مختلف را طراحی­ و طبق خواسته خودروسازان، تولید و به بازار عرضه کنیم و وظیفه خدمات بعد از فروش را هم مستقیما به عهده بگیریم.

مدیرعامل شرکت آرمان الکتریک ارگ از نیروی انسانی شاغل در بخش های مختلف شرکت و کارخانه به عنوان ارزشمندترین دارایی شرکت یاد کرد و گفت: واقعیت این است که پول و ماشین ­آلات خیلی اوقات توسط همین نیروی انسانی خلق و راه ­اندازی می­ شود و این، نیروی انسانی توانمند و مسئولیت پذیر ماست که به ما جرات ورود به دقیق ترین و حساس ترین بخش های فنی – مهندسی خودروها را می دهد. ما اعتقاد داریم که بین ماشین آلات و نیروی انسانی اگر بخواهیم یکی را به انتخاب کنیم، قطعا باید نیروی انسانی کارآمدمان را حفظ کنیم، چون آنها با ارزش ترین سرمایه شرکت هستند و برای ما، جایگزین کردن نیروی انسانی بسیار سخت تر از ماشین آلات است، چون ماشین آلات و سرمایه پولی را می­ شود به راحتی به دست آورد، اما نیروی انسانی کارآزموده و مسلط به کار، بسیار سخت و تربیت آنها نیز زمان بر است.

 

ارتباط با خودروسازان برای صادرات

مهندس صابر در باره صادرات محصولات شرکت گفت: ما به دنبال بازارهای صادراتی هم هستیم ولی با شرایط تحریم بعید می دانیم خودروسازان در کشورهای مختلف جهان حتی همسایگان، از محصولات برتر ایرانی استقبال کنند، چون با برخوردهای سلبی کشورهای صنعتی بزرگ رو به رو می شوند.  البته ما باید به ارتباط با خودروسازان کشورهای مختلف و دریافت سفارش از آنها امیدوار باشیم تا بتوانیم گام های بلندتری برداریم. در حال حاضر حداقل سه شرکت تولیدکننده دسته­ سیم در کشور وجود دارد که آرمان­ الکتریک ارگ، یکی از شرکت­ های صاحب نام و مطرح در این زمینه است. به این دلیل که سخت ­ترین و پیچیده ­ترین و بزرگ­ترین دسته­ سیم ها را فعلا آرمان­ الکتریک ارگ تولید می­ کند. این توانمندی باعث شده است که سایر شرکت ها هم برای همکاری و سفارش کار به ما مراجعه کنند. ما همواره به دنبال تولید دسته­ سیم­ های بزرگ تر و پیچیده تر هم هستیم و خوشبختانه در بخش سیستم ­های صوتی و تصویری هم همین اتفاق افتاده­ است.

 

باید حرف اول را بزنیم

مدیرعامل آرمان الکتریک ارگ یادآور شد: ما اولین تولیدکننده انواع لوازم کاربردی در بخش الکتریک و الکترونیک خودرو و صندلی های برقی و لوازم خانگی نیازمند دسته سیم دقیق هستیم. به اذعان وزارت صمت که به ما مجوزهای داخلی ­سازی قطعات و ملزومات الکتریکی و الکترونیکی را داده است، توانمندی شرکت آرمان الکتریک در طراحی و تولید چنین محصولات حساس و دقیقی در کشور، آن هم در شهر بم، بی نظیراست. وزارت صنایع به بسیاری از دیگر شرکت­ ها که داخلی­ سازی این محصولات را دنبال می کنند، توصیه کرده است که باید مثل شرکت آرمان الکتریک در بم، دارای دقت و کیفیت بالای محصول باشند. گرچه شرکت ما هنوز جوان است و در تلاشیم که بتوانیم تنوع و عمق تولیدات را بالاترببریم تا هم در داخل کشور و هم برای صادرات حرف اول را بزنیم.                                                                             

منبع خبر: