جمعه, 7 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

تجربه‌ای لوکس با برندی رده میانی

 

مینی ون جدید هیوندای استاریا

همانند اکثر خودروسازان هیوندای نیز روی شاسی بلندها و کراس اوورها حساب ویژه‌ای باز کرده و سبد محصولات این شرکت پر از قدبلندان خوش فروش است. البته هیوندای از بازار مینی ون‌ها دست نکشیده و قرار است یک محصول جدید را نیز در این بخش معرفی کند.  

این خودرو که احتمالاً جایگزین مدل‌های H1/استارکس/iMax خواهد بود استاریا نام داشته و در برخی بازارها عرضه خواهد شد. این مینی ون جدید از طراحی بدنه آینده نگرانه سود برده و کره‌ای‌ها می‌گویند طراحی این خودرو به یاد آورنده سفینه‌های فضایی خواهد بود.

نمای جلوی این مینی ون کاملاً تحت تأثیر نوار LED طویلی است که از گلگیر تا گلگیر کشیده شده و دسته اصلی چراغ‌ها نیز در بخش پایین‌تر و کنار جلوپنجره قرار گرفته‌اند. همچنین این خودرو دارای یک جفت درب عقب کشویی، شیشه‌های بزرگ، خط سقف با ارتفاع بالا و چراغ‌های عقب عمودی است که به نظر می‌رسد از چندین LED تشکیل شده است.

هیوندای می‌گوید این خودرو احساس راحتی و رفاه سطح بالا و لوکسی داشته و محصولی ایده آل برای کاربری‌های تجاری و خانوادگی می‌باشد. کابین هیوندای استاریا از سیستم اطلاعات سرگرمی با نمایشگر بزرگ در میانه داشبورد می‌برد. خبری از نمایشگر ویژه برای راننده نیست بنابراین تا زمانی که از تجهیزاتی همچون هدآپ دیسپلی استفاده نشود اطلاعات اصلی احتمالاً در نمایشگر مرکزی به اطلاع راننده خواهند رسید.

در بخش‌های دیگر می‌توانیم طراحی خاص ورودی‌های هوای کابین، انتخاب‌گر حالت رانندگی دکمه‌ای مشابه سانتافه، فضای ذخیره‌ای زیاد و صندلی‌های کاپیتانی عقب را ببینیم. این صندلی‌ها احتمالاً در نسخه فول استاریا دیده خواهند شد، خودرویی که با پسوند پریمیوم شناخته خواهد شد. ظاهراً تصاویر همین خودرو توسط هیوندای منتشر شده‌اند.

هیوندای چیز زیادی درباره استاریا نگفته و بنابراین نمی‌دانیم که آیا این خودرو شباهت‌هایی با نسل جدید کیا کارنیوال دارد یا خیر.

منبع خبر: