جمعه, 31 فروردین 1403
منو اصلی

 

 

تلاش هیوندای النتراN برای پنهان کردن به روزرسانی های اسپرت

النترا N خودروی دیگری از برند هیوندای است که بر عملکرد جاده ای متمرکز است.  

 این عکس های جاسوسی جدید، سدان اسپرت را در جاده های اروپا نشان می دهند. البته به طور کامل در روکش استتاری پنهان شده است. با این حال، ما می دانیم که این مدل دارای یک سپر جلوی تهاجمی است که دارای منافذ بزرگی در گوشه ها است. جلوپنجره مشبک دارای صفحات بزرگ و عمودی است. تاکنون هیچ نشانی از تغییر طرح کاپوت در مقایسه با الانترا استاندارد وجود ندارد. چرخ ها دارای چیدمان پیچیده ای از میله ها هستند که کاملاً چشم نواز است.

قسمت عقب، یک بال کاملاً سبک بدست می آورد. اگرچه روی این نمونه قابل مشاهده نیست، نمونه اولیه آن یک دیفیوزر در زیر سپر دارد و در هر گوشه لوله های بزرگ و دایره ای اگزوز دیده می شوند.

این خودرو، مجهز به یک موتور توربوشارژ 2.0 لیتری چهار سیلندر با قدرت 276 اسب بخار (206 کیلووات) و 289 پوند فوت (392 نیوتن متر) گشتاور است که چرخ های جلو را حرکت می دهد. خریداران می توانند جعبه دنده شش سرعته دستی یا هشت سرعته دو کلاچه را انتخاب کنند. دیفرانسیل با لغزش محدود با کنترل الکترونیکی در این خودرو به کار رفته است. اندازه ترمزها 13.6 اینچ در جلو و 12.4 اینچ در عقب است.در انتظار فروش النترا N در اواخر سال جاری باشید.

 
منبع خبر: