پنجشنبه, 9 فروردین 1403
منو اصلی

 

تازه های خبر.

 

جنسیس G80 مدل 2022 اسپرت رونمایی شد.

جنسیس از اولین خودروی تمام برقی خود به نام Electrified G ۸۰ رونمایی کرد که البته استایلی کاملا زیبا و کابین دوست داشتنی دارد.  

 سدان لوکس جنسیس ​​در اواخر مارس 2020 به نسل دوم منتقل شد و با Electrified G80 که چند ماه پیش معرفی شد، به اولین EV از مارک برتر کره‌ای تبدیل شد. اکنون این کارخانه خودروسازی اعلام کرده است که تا 5 ژوئیه مدل اسپرت G80 را با ظاهری به روز تر به نمایش خواهد گذاشت.

این نسخه اسپرت، رقیب BMW سری 5 که تحت تأثیر یک رنگ منحصر به فرد Cavendish Red قرار گرفته است، سپرهای جدیدی را طراحی کرده است که با منافذ بزرگ‌تر هوا در جلو و دریچه‌های عمودی (مصنوعی) در پشت، طراحی کمی تهاجمی‌تر ارائه می‌دهد.
معمولاً با وجود نسخه‌های اسپرت از وسایل نقلیه لوکس، خودروسازان میزان کروم را کاهش می‌دهند، اما این خودرو اسپرت مانند سایر اعضای خانواده G80 براق به نظر می‌رسد. این خودرو روی چرخ‌های آلیاژی منحصر به فرد به ابعاد 20 اینچ قرار دارد که دارای طراحی پیچیده با ظاهری جذاب است. جالب اینجاست که تصاویر مطبوعاتی کالیپر‌های ترمز را در جلو قرمز و در عقب سیاه نشان می‌دهد.

با ورود به داخل کابین، جنسیس G80 Sport را به یک فرمان سه پره مجهز کرده است که دارای دوخت قرمز است، روکش چرمی Sevilla Red سطح داشبورد را پوشانده و نمایی زیبا به کابین داده است. در کابین ترکیبی از آلومینیوم و کربن به کار برده شده است که گویی با طرح الماس پوشانده شده است.

مشخصات کامل فنی، نزدیک به زمان عرضه خودرو به بازار (که برای Q3، 2021 برنامه ریزی شده) فاش خواهد شد. در همین حال، جنسیس تأیید می‌کند که G80 Sport از ویژگی‌های جدید مانند مانور بیشتر سدان بزرگ در یک نقطه و چرخش فرمان 10 درجه برخوردار است. نکته جالب اینجاست که به شما یادآوری کنیم بهترین سیستم در حال حاضر سیستم اختیاری در کلاس S مرسدس است که زاویه فرمان 10 درجه را امکان پذیر می‌کند.

انتظار می‌رود نیرو توسط یک موتور بنزینی 3.5 لیتری V6 توئین توربو تأمین شود که در G80 معمولی 375 اسب بخار و 391 پوند فوت (530 نیوتن متر) گشتاور تولید می‌کند. نشان "4WD" از قبل روی درب صندوق عقب مشهود است، بنابراین نیرو به هر چهار چرخ می‌رود. به عنوان نکته آخر، G80 Sport قبلی دارای چهار اگزوز بود در حالی که این مورد از همان اگزوز دوگانه G80 معمولی استفاده می‌کند.

 
منبع خبر: