پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

خبرگوناگون

 

هیوندای النترا N مدل 2022 در 19 آگوست معرفی می شود

پس از لو رفتن هیوندای النترا N در اوایل ماه جاری، سدان پرفورمنس در همان روز اولین حضور آنلاین خود را انجام داد.  

پس از لو رفتن هیوندای النترا N در اوایل ماه جاری، سدان پرفورمنس در همان روز اولین حضور آنلاین خود را انجام داد.

به گزارش خبرخودرو، این دستگاه به عنوان یک خودروی قوی با موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر قدرتمند وارد بازار شد و به زودی در ایالات متحده عرضه می شود. قبل از باز شدن امکان سفارش، النترا Nاولین رونمایی خود را در نمایشگاه خودرو نیویورک ماه آینده معرفی می کند.

النترا Nمجهز به موتور 2.0 لیتری توربوشارژ است که 276 اسب بخار قدرت (206 کیلووات) و 289 پوند فوت (392 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. به طور استاندارد، نیرو از طریق جعبه دنده شش سرعته دستی به چرخ ها منتقل می شود، در حالی که به صورت اختیاری جعبه دنده دو کلاچه هشت سرعته وجود دارد. هیوندای وعده می دهد که سرعت از حالت سکون به سرعت 60 مایل در ساعت (0-96 کیلومتر در ساعت) تنها 5.3 ثانیه طول می کشد.

هیوندای النترا N مدل 2022 در 19 آگوست معرفی می شود

اگر نگران این هستید که فقط دو چرخ جلو قدرت بالایی دارند، خودروساز همچنین النترا Nرا به دیفرانسیل لغزش الکترونیکی محدود مجهز کرده است. قدرت توقف از روتورهای 14.1 اینچی جلو با لنت های ترمز ارتقا یافته در پشت لاستیک های 245/35ZR 19 میشلین پایلوت 4Sپنهان می شود. نکته آخر اینکه این خودرو دارای سیستم سوپاپ خروجی خروجی متغیر است که صدای خروجی اگزوز را اضافه می کند.

اطلاعات بیشتر در مورد تجهیزات استاندارد و اختیاری النترا N باید ماه آینده در جریان اولین مدل در نیویورک اعلام شود.

 
منبع خبر: