April 16, 2024 - Tuesday
main menu
تازه های خبر.
 شرایط فروش اسکای ول ET5 مدل 1402 و تحویل 30 روزه
در فروردین ماه 1403 شرکت خودروسازی نبکا اقدام به عرضه خودرو برقی اسکای ول ET5 کرده است.
More ...
 

آنجه باید بدانید.
 مشخصات و قیمت هیوندای کونا کرمان خودرو در ایران؛
چند دستگاه هیوندای کونا به ایران وارد شده است و ظاهرا کرمان خودرو (KTL) به زودی پیش‌فروش کراس‌اورهای جدید را آغاز خواهد کرد.
More ...
 

آنجه باید بدانید.
 مهمترین علائم خرابی شیربرقی در گیربکس های اتوماتیک.
گیربکس خودروهای اتوماتیک از اجزای مختلف تشکیل شده که هر کدام نقش به‌خصوصی در تعویض دنده خودرو دارند. شیر برقی یکی از این اجزا است که آسیب دیدن آن منجر به تعمیر گیربکس اتوماتیک خواهد شد. خراب شدن این قطعه با علائم مختلفی همراه است که هر کدام از آن‌ها باتوجه‌به نوع مشکل بروز خواهند کرد. شناخت این نشانه‌ها باعث می‌شود هرچه سریع‌تر به کلیت مشکل پی برده و به تعمیرگاه مراجعه کنید تا نوع خسارت و هزینه‌های پرداختی آن کاهش یابد. برای شناخت این علائم با ما همراه شوید.
More ...
 

مرعشی: دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی
 با باندهای کوچک ، نمی‌شود کشور را اداره کرد.
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران در آستانه سال ۱۴۰۳ مهمان نوروزی «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین بود، مروری بر حضور تشکل متبوعش در انتخابات زد و نوع حضور را نتیجه یک تصمیم مبنایی و اساسی دانست. حسین مرعشی قائل به اختلاف بین اصلاح طلبان در انتخابات ۱۱ اسفند نیست و تاکید بر دوگانگی در این جریان دارد. او به خبرآنلاین می گوید؛ «شاید اصلاح طلبانی که در ۱۴۰۲ موضع عدم مشارکت داشتند در ۱۴۰۴ نظرشان تغییر کند» با مرعشی از رأی نیاوردن برخی چهره ها چون باهنر حرف زدیم، از خالص سازها، از تشتت در جریان اصولگرا، از آراء باطله و ... مشروح گپ و گفت خبرگزاری خبرآنلاین با حسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران را در ادامه بخوانید:
More ...
 

امدادرسانی به دارندگان خودروهای کرمان موتور با کی ام سی T۸
 طرح امداد نوروزی کرمان موتور از ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز می شود /
قائم مقام مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو گفت: طرح امداد نوروزی کرمان موتور از ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ با ۱۲۰ پایگاه در سراسر کشور اجرا خواهد شد.
More ...
 

در ۱۱ماه سال ۱۴۰۲ رقم خورد:
 رشد چشمگیر تولید در سبد محصولات «کرمان‌ موتور»
شرکت کرمان‌موتور با جهش ۱۲۳درصدی در تولید، اقدام به تولید ۵۲هزار و ۷۰۸ دستگاه خودرو کرد
More ...
 

ون تجاری برقی با ظاهر آینده‌نگر.
 هیوندای ST1 معرفی شد؛
هیوندای از ون تجاری و برقی ST1 با طراحی متفاوت و آینده‌نگرانه رونمایی کرد.
More ...
 

 پیام نوروزی مدیرعامل صنایع خودرو سازی کرمان
مهندس محمد رضا شه بخش با ارسال پیامی آغازنوروز 1403 را به خانواده بزرگ گروه صنعتی کرمان خودرو تبریک گفت .
More ...
 

آنجه باید بدانید.
 مهمترین نکات برای بازدید ماشین قبل از سفر
قبل از شروع سفر نوروزی خود با خودرو، بررسی دقیق و کامل وضعیت خودرو از اهمیت بسزایی برخوردار است. این بررسی شامل بررسی سطوح مایعات، تایرها، ترمزها، باطری، چراغ‌ها و تایمینگ بلت‌ها می‌شود. تضمین کنید که خودروی شما برای سفر آماده و مناسب است و برای یک بررسی دقیق، مشاوره از یک کارشناس خبره خودرو نیز مناسب است. این اقدامات اولیه می‌تواند به شما در انجام یک سفر آرام و بدون نگرانی کمک کند.
More ...
 

بررسی کامل و مشخصات ماشین های وینفاست.
 بازیگر ویتنامی در بازار خودرو شرق آسیا /
وینفاست خودروهایی را تولید می‌کند که با تکنولوژی پیشرفته، استایل منحصر به فرد و قدرت قابل توجه، توانسته است بازار خودرو را به چالش کشانده و توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.
More ...
 

کلنگ‌زنی بزرگترین مجموعه قطعه سازی جنوب‌شرق کشور توسط رایزکو در دل کویر ایران
 ارگ جدید بم میزبان هلدینگ رایزکو دومین قطعه ساز بزرگ کشور.
به گزارش روابط عمومی صنایع خودرو سازی کرمان هلدینگ رایزکو بعنوان یکی از سه قطعه ساز بزرگ کشور در اقدامی قابل تقدیر به سرمایه گذاری، کلنگ زنی و احداث پروژه بزرگ مجموعه کارخانه های صنعتی رایزکو در شهرستان بم اقدام کرد. رییس هیات مدیره هلدینگ رایزکو اعلام کرد: با توجه به اهداف و سیاست های کلان صنعتی کشور در راستای برنامه ریزی برای تولید یک میلیون دستگاه خودرو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم، گروه رایزکو پیشرفته ترین مجموعه تولید قطعات خودرو کشور را در این منطقه احداث می کند.
More ...
 

رنگ و بوی اسپرت برای وارداتی کرمان خودرو .
 نسخه قویتر هیوندای کرتا رونمایی شد،
فیس‌لیفت میان‌نسلی هیوندای کرتا با ظاهر متفاوت، فناوری بهبودیافته و پیشرانه قوی‌تر به تازگی در هند عرضه شده است.
More ...
 

کرمان موتور با اولین محصول انحصاری و برقی خود در نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست شرکت کرد.
 درخشش ایگل برقی در نمایشگاه زیست‌ بوم.
در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست، شرکت کرمان موتوربا خودروهای ایگل برقی، JS6 پلاگین هیبرید و تاکسی برقی در راستای مسئولیت اجتماعی،‌ رویکرد حمایت از محیط‌زیست و سیاست حرکت به‌سمت کاهش آلایندگی هوا و تولید محصولات الکتریکالحضور یافت.
More ...
 

مرعشی: دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی
 اقوام جایگزین احزاب شدند
سیدحسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران با ارائه تحلیلی از نتایج انتخابات و نیز آنچه نظام سیاسی در پیش گرفت تا مشارکت طایفه‌ای را جایگزین مشارکت سیاسی کند به خبرنگار سازندگی گفت: «انتخابات این دوره مجلس کاملاً متفاوت بود و هیچ برنده‌ای تا این لحظه نداشته است، یعنی نظام جمهوری اسلامی با همه تاکیداتی که مقام معظم رهبری به‌ خصوص در دو ماه اخیر به صورت مکرر درباره اهمیت مجلس در صحبت‌هایشان داشتند، دستاوردی مناسب با چنین سرمایه‌گذاری‌ای نداشته است».
More ...
 

اخبار گوناگون.
 ۱۰ هزار خودرو برقی جک از برند Yiwei در بازار جهانی
در ۲۱ فوریه، مراسم عرضه اولین سری از ۱۰ هزار خودروی Yiwei زیربرند جک که قرار است به آمریکای مرکزی و جنوبی صادر شوند، در کارخانه جک اسمارت در چین برگزار شد. این گروه شامل ۵۰۰۰ مدل Yiwei 3 و ۵۰۰۰ هاچ‌بک برقی E10X Huaxianzi می‌شود. Yiwei یک برند جدید مخصوص خودروهای برقی است که در آوریل ۲۰۲۳ تاسیس شد.
More ...
 

اخبار گوناگون.
 سیستم فوق‌هوشمند ARDIS، قلب تپنده آفرود LUCANO 7
از زمان معرفی LUCANO7، اولین مدل آفرود برندLUCANO ، این خودرو توانسته توجهات زیادی را به خود جلب کند. علت اصلی این توجه از پس این واقعیت نهفته است که LUCANO7 گزینه‌ای ایده‌آل برای رانندگی خارج از جاده (آفرود) است.
More ...
 

تازه های خبر.
 آغاز فروش فوری خودرو برقی اسکای ول ET5 + قیمت
دومین مرحله فروش خودرو برقی نبکا (اسکای ول ET5) از چهارشنبه 9 اسفندماه 1402 آغاز شد.
More ...
 

بازار کشور در انتظار عرضه اف‌ایکس تمام‌برقی و آریزو ۸ پلاگین هیبرید
 رونمایی از چهارمین برند «مدیران خودرو» فونیکس NEV؛
نشان این برند که قرار است به‌صورت اختصاصی روی خودروهای انرژی پاک و نو تمرکز کند، با رنگ آبی در یکی از بال‌های لوگوی فونیکس در جمع خریداران تیگو ۸ پرو e پلاس و اصحاب رسانه رونمایی شد
More ...
 

چشم انداز صنعت خودرو
 افزایش میانگین قیمت خودروها و حذف مدل‌های ارزان‌قیمت در بازارهای جهان
پس از شیوع کرونا، تولید بسیاری از خودروهای ارزان‌قیمت خاتمه یافت و به‌زودی در بازار آمریکا هیچ خودرویی با قیمت زیر ۲۰ هزار دلار وجود نخواهد داشت.
More ...
 

مرعشی: دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی
 با دلی خونین وارد انتخابات شدیم
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: امروز ما با دلی پرخون به انتخابات وارد می‌شویم. کسی تصور نکند که شادمانیم زیرا حتی یک کرسی را برای کشور و مردم مفید می‌دانیم. امروز یکی از نقطه‌های امیدمان، تبریز با حضور آقایان پزشکیان، پرنیان و بنی‌هاشمی است.
More ...
 

آنجه باید بدانید.
 ۶ علت گاز نخوردن ماشین دنده ای و اتومات.
علت گاز نخوردن ماشین می ‌تواند ناشی از مشکلاتی در سیستم سوخت ‌رسانی، انتقال، برقی یا حتی مشکلات مکانیکی باشد. برای مثال، فیلتر بنزین مسدود، اتصالات برقی و سنسورهای معیوب می‌ تواند باعث گاز نخوردن ماشین شود.
More ...
 

تازه های خبر.
 سود بازرگانی واردات خودروهای هیبریدی صفر شد
با ابلاغ معاول اول رئیس‌جمهور، تعرفه واردات خودروهای بنزینی-هیبریدی و دیزلی-هیبریدی با حجم موتور پیستونی ۱۵۰۰ سی‌سی و کمتر از ۱۱ درصد به صفر رسید.
More ...
 

مرعشی: دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی ایران
 از جمهوری اسلامی به سمت حکومت اسلامی میل کرده‌ایم.
برنامه شیوه که هر هفته از شبکه چهارم صداوسیما پخش می‌شود، این بار مناظره‌ای را با حضور سیدحسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران و پرویز امینی، پژوهشگر با موضوع «نهاد انتخابات» برگزار کرد.
More ...
 

بیشتر خریدها از چین است.
 اعلام تعرفه واردات خودروهای برقی.
مدیر طرح خودروهای برقی وزارت صمت گفت: از آنجا که چین خودروهای برقی را با کیفیت مطلوب و قیمت‌های رقابتی تولید کرده بیشتر خودروهای برقی که به ایران وارد می‌شود محصول این کشور است اما واردات از کشورهای اروپایی هم صورت می‌گیرد.
More ...
 

مرعشی: دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی
 کرمان در این انتخابات می‌تواند الگوی سایر استان‌ها باشد.
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران با اشاره به برنامه‌ریزی برای معرفی نامزد در انتخابات مجلس استان کرمان از رقابتی بودن ۹۰ درصد کرسی‌های این استان خبر داد و گفت: اگر بزرگان همت کنند و مشارکت مردم کرمان بالای ۵۰ درصد برسد، به شما اطمینان می‌دهم بسیاری از استان‌ها در آینده به کرمان اقتدا خواهند کرد.
More ...
 

ظرفیت فروش نوروزی اولین خودرو برقی تکمیل شد.
 اسکای ول (نبکا) روی هوا فروش رفت.
در حالی که هیاهوی عرضه خودروهای برقی طی یک سال اخیر در بازار ایران اوج گرفته، اما اولین عرضه خودرو برقی اسکای ول با استقبال کم نظیری روبه رو شد و ظرفیت فروش این خودرو در همان ساعات اولیه تکمیل شد.
More ...
 

تازه های خبر.
 شرایط فروش نقدی پیکاپ کی ام سی T9 کرمان موتور با تحویل 90 روزه
شرکت خودروسازی کرمان موتور، آخرین محصول جدید خود را با نام تجاری "کی ام سی T9" به بازار عرضه می‌نماید.
More ...
 

هدف‌گیری دقیق «نبکاخودرو» در بازار الکتریکی‌ها.
 اسکای‌ول ET۵؛ کراس‌اوور چموش و سرسخت تمام‌برقی.
شرکت نوین ماهان یا نبکا، قیمت ۲ میلیارد و ۷۹۰ میلیون‌تومان را برای اسکای‌ول ET۵ در نظر گرفته است که تحویل آن نیز ۹۰ روزه خواهد بود.
More ...
 

رانندگی هوشمند با تجهیزات ساخت چین.
 فناوری خودران بی وای دی؛
بی وای دی تا چند هفته دیگر از تکنولوژی رانندگی هوشمند جدیدی رونمایی خواهد کرد.
More ...
 

آنجه باید بدانید.
 علائم نیم سوز شدن پمپ بنزین.
پمپ بنزین یکی از مهمترین اجزای سیستم سوخت‌رسانی خودروهای بنزینی محسوب می‌شود. این قطعه سوخت را به موتور می‌رساند و اجازه می‌دهد که خودرو روشن شود. اگر پمپ بنزین به طور کامل خراب شود، دیگر ماشین روشن نخواهد شد. گاهی اوقات هم دیده شده که پمپ بنزین نیم سوز می‌شود و مشکلاتی را برای کارکرد ماشین به وجود می‌آورد. در این مطلب به طور دقیق درباره علائم نیم سوز شدن پمپ بنزین ماشین صحبت شده تا با مشاهده آنها در خودرو بتوانید بروز مشکل در این قطعه مهم را تشخیص دهید.
More ...
 

 
« 1 2 3 4 ... 5 94 » Page: