March 29, 2024 - Friday
main menu
بیشتر خریدها از چین است.
 اعلام تعرفه واردات خودروهای برقی.
مدیر طرح خودروهای برقی وزارت صمت گفت: از آنجا که چین خودروهای برقی را با کیفیت مطلوب و قیمت‌های رقابتی تولید کرده بیشتر خودروهای برقی که به ایران وارد می‌شود محصول این کشور است اما واردات از کشورهای اروپایی هم صورت می‌گیرد.
More ...
 

 دومین همایش آموزشی امدادگران کرمان موتور
دومین همایش آموزشی امداد کرمان موتور در سال ١٤٠٢ با اهداف "رشد رفتار سازمانی تکنیسین های امداد، بهبود راهکارهای ارتباط با امدادخواهان، به روزرسانی دانش فنی پرسنل کرمان موتور در حوزه خودروهای برقی و آمادگی جهت اجرای مطلوب طرح امداد نوروزی ۱۴۰۳" طی روزهای یکم تا دوم بهمن ماه برگزار شد.
More ...
 

تازه های خبر.
 آیین نامه واردات خودروهای نو توسط دولت ابلاغ شد.
آیین‌نامه واردات خودروهای نو اخیرا ابلاغ شده است که در آن مواردی همچون سقف واردات سالانه خودرو، منابع تأمین ارز مورد نیاز، ممنوعیت واردات بدون ثبت سفارش و تخصیص ارز، ضوابط فنی واردات خودرو از جمله کارکرد مجاز، استانداردهای لازم‌الرعایه، قیمت مجاز وارداتی، مبنای محاسبه حقوق گمرکی و سود بازرگانی، ممنوعیت واردات از شرکت‌های تحریم‌کننده و غیره مشخص شده‌ است.
More ...
 

اخبار گوناگون.
 رونمایی از دو محصول جدید فونیکس در نمایندگی 777 مدیران خودرو ارگ تجریش
با پیشرفت صنعت خودروسازی در دنیا و ارائه تکنولوژی ها و طراحی های جدید خودرو ، شرکت خودروسازی مدیران خودرو که بزرگترین خودروسازی بخش خصوصی کشور به شمار می آید شاهد رونمایی اختصاصی دو خودرو جدید خود بود. در همین راستا دو خودرو تیگو 8 پرو e پلاس و آریزو 6 GT از برند فونیکس در نمایندگی 777 مدیران خودرو در ارگ تجریش رونمایی شد.
More ...
 

خدمتی جدید به مشترکین هیوندای
 سرویس در منزل شرکت K.T.L
شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو kTL نماینده انحصاری هیوندای در ایران آمادگی دارد بنا به درخواست مشترکین خدمات پس از فروش خودروهای هیوندای را در منزل ارایه دهد.
More ...
 

قیمت قطعی با اقساط بلند مدت تا 36 ماه.
 شرایط فروش نقدی و اقساطی کی ام سی T8 (مهر 1402)
کرمان موتور شرایط فروش نقدی و اقساطی پیکاپ کی ام سی T8 را برای مهر ماه 1402 منتشر کرده است. پیکاپ KMC T8 پرفروشترین پیکاپ مونتاژی بازار ایران بوده که طرفداران زیادی را طی دوسال گذشته به خود جذب کرده است.
More ...
 

شورای رقابت مانع بزرگ بخش خصوصی برای رشد تولید.
 اتهام واهی به خودروسازان خصوصی
در حالیکه شرکت های خودروساز خصوصی در مدت اخیر تمام تلاش خود را روی افزایش تیراژ تولید با هدف پوشش تقاضای مشتریان و کاهش التهابات بازار داشته اند، اما به تازگی اتهام واهی علیه برخی از خودروسازان خصوصی از جمله مدیران خودرو شکل گرفته که آنها را به گرانفروشی و عدم تبعیت از قیمت اعلامی شورای رقابت متهم کرده است.
More ...
 

طرح فروش خودروی پیکاپ کرمان موتور از امروز آغاز شد فروش خودروهای پیکاپ خارج از سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی انجام می شود.
 شرایط فروش نقدی کی‌ام‌سی T۸ اعلام شد .
کرمان موتور شرایط فروش نقدی خودرو کی‌ام‌سی T۸ را با تحویل ۹۰ روزه اعلام کرد.
More ...
 

آنجه باید بدانید.
 تعرفه واردات خودرو مشخص شد.
بر اساس گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، تعرفه واردات خودروها در سال 1402 تغییری نداشته و همچنان همان تعرفه‌های سابق برای واردات خودروها در سال جدید محاسبه خواهد شد
More ...
 

 ماخذ محاسبه مالیات و عوارض شماره گذاری خودروها اعلام شد
سازمان امور مالیاتی در بخشنامه ای ماخذ محاسبه مالیات و عوارض شماره گذاری، عوارض سالانه و مالیات نقل و انتقال انواع خودروهای سبک و سنگین و موتورسیکلت های تولید داخل یا وارداتی را ابلاغ کرد.
More ...
 

تازه های خبر.
 گردهمایی خودرویی آخر سال در جنوب کشور.
بندرعباس از 25 بهمن ماه میزبان آخرین نمایشگاه خودرو کشور در سال 1401 خواهد بود.
More ...
 

 کرمان موتور مسئول پوشش تعهدات معوقه شرکت کارمانیا شد
شرکت کرمان موتور در همکاری با شرکت کارمانیا قصد دارد تا تعهدات این شرکت در خصوص محصولات BYD را با محصولات خود پوشش داده و تامین کند.
More ...
 

26 آذر تا 15 دی ماه امسال؛
 کمپین زمستانی خدمات پس از فروش مدیران خودرو اجرا می شود
شرکت مدیران خودرو به‌ عنوان یکی از باسابقه‌ترین فعالان حوزه صنعت خودرو کشور که همواره تلاش داشته خدماتی باکیفیت، مناسب و در شأن مشتریانش را ارائه دهد، در راستای حمایت از مشتریان خود، کمپین زمستانی خدمات پس از فروش ویژه‌ای را آغاز کرد.
More ...
 

اخبار گوناگون.
 ارتقا شبکه نمایندگی رسمی هیوندا در ایران
نماینده رسمی شرکت هیوندایی در ایران به منظور ارتقاء سطح کارشناسان شبکه فنی و نمایندگی های خود اقدام به برگزاری آزمون های فنی می کند.
More ...
 

اخبار گوناگون
 فیدلیتی پرستیژ در خیابان های تهران دیده شد .
بر اساس تصاویر اختصاصی برای اولین بار خودرو فیدلیتی پرستیژ در خیابان های تهران دیده شد.
More ...
 

اطلاعیه ویژه مدیران عامل
 ابلاغیه سازمان امور مالیاتی کشور
عطف به پینوشت مدیر عامل محترم گروه در هامش بخشنامه سازمان امور مالیاتی کشور ضروری است مدیران عامل محترم شرکتها با امعان نظر در مفاد ابلاغیه اقدام مقتضی مبذول دارند.
More ...
 

تازه های خبر.
 اعلام رتبه خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه کننده خودرو توسط ISQI
طبق جدیدترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، «مدیران خودرو» در حوزه خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور، در سال 1400 در بالاترین رده‌ها بین 16 شرکت خودرویی کشور قرار گرفت.
More ...
 

به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی صورت گرفت:
 امدادخودرو کرمان موتور در آماده‌باش 6 روزه
شرکت خدمات و تجارت بم خودرو نماینده رسمی خدمات پس از فروش محصولات کرمان موتور ، طرح آماده باش اربعین حسینی (ع) را به مدت ۶ روز و با هدف همراهی همیشگی مشتریان و ارائه خدمات امدادی ویژه به زائران اجرا خواهد کرد.
More ...
 

وزیر صمت اعلام کرد:
 جزئیات واردات خودرو به مناطق آزاد
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت که بندهای آیین‌نامه در مناطق آزاد هم صادق است و تنها تفاوت واردات خودرو به مناطق آزاد این است که یک قید بیشتر دارد و خودرو باید برقی یا هیبریدی باشد.
More ...
 

رئیس هیات‌مدیره مدیران‌خودرو برنامه ۵ ساله این خودروسازی را تشریح کرد:
 معرفی محصول اختصاصی مدیران‌خودرو تا سال ۱۴۰۵
امسال برنامه دستیابی به‌تیراژ تولید 90 هزار دستگاه را داریم که در نیمه نخست سال تاکنون حدود 40 هزار دستگاه آن محقق شده و برای سال آینده نیز برنامه تولید 120 هزار دستگاه خودرو را داریم و این آمار تا سال 1405 به 350 هزار دستگاه خواهد رسید.
More ...
 

خبرگوناگون .
 طرح جدید فروش اقساطی لیفان X70 - شهریور 1401
طرح جدید فروش لیفان X70 اتوماتیک با اقساط 18 و 30 ماه ویژه شهریورماه 1401 از سوی شرکت خودروسازان بم آغاز شد.
More ...
 

آنچه باید بدانید.
 مالیات نقل و انتقال خودرو چقدر است؟
تغییرات جدید در آیین‌نامه پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو، در مدت اخیر خبرساز شده. اما این مالیات چقدر است و چه کسی باید آن را پرداخت کند؟
More ...
 

در حاشیه رونمایی از آریزو 6 .
 راهکار مدیران خودرو برای حفظ سهم بازار در صورت واردات خودرو
مدیرعامل شرکت مدیران خودرو راهکار این شرکت برای حفظ سهم بازار خودروهای تولیدی این شرکت در صورت ازسرگیری واردات خودرو به کشور را اعلام کرد.
More ...
 

در حاشیه بازدید استاندارکرمان
 جوابیه روابط عمومی شرکت کرمان موتور به اظهارات یک پیمانکار
پنجشنبه هفته گذشته (۱۶تیر) در جریان بازدید استاندار کرمان از برخی واحدهای صنایع خودروسازی کرمان، مدیرعامل یک شرکت تولید کارتن به همراه تعدادی از کارگران مقابل وی حضور یافته و مدعی شدند که شرکت کرمان موتور با فسخ قرارداد کاری جمع آوری ضایعات موجب بیکاری کارگران پیمانکار شده است.
More ...
 

آنچه باید بدانید.
 شرایط ورود موقت خودروهای سواری ابلاغ شد
بخشنامه گمرک درخصوص تضامین دریافتی کلیه ماشین آلات معدنی و راهسازی و خودروهای سواری و سایر کالاها برای رویه ورود موقت ابلاغ شد.
More ...
 

خبرگوناگون .
 با همه برندهای زیرمجموعه چری آشنا شوید، از کوین تا اکسید
چری یکی از مشهورترین و موفق‌ترین خودروسازان چینی محسوب می‌شود. این شرکت که در سال 1997 تأسیس شد، کار خود را با تولید یکی از محصولات شرکت اسپانیایی سئات بنام تولدو آغاز کرد و آن را با نام چری A11 به بازار فرستاد. پس‌ازاین، چری به‌سرعت مسیر پیشرفت را پیمود و به جایگاه امروزی رسید. خودروسازان چینی اما معمولاً علاقه به ایجاد برندهای مختلفی دارند تا از این طریق بتوانند بخش بیشتری از بازار را پوشش دهند.
More ...
 

دیگه چه خبر.
 جایزه ویژه کمپین نوروزی مدیران خودرو، سفر به کیش.
شرکت مدیران خودرو به عنوان خودروساز خصوصی کشور نشان داده که همیشه سعی در ایجاد ارتباط نزدیک و فعال با مشتریان خود دارد و با تاسیس باشگاه مشتریان گامی درست در راستای رسیدن به این هدف برداشته است.
More ...
 

دیگه چه خبر.
 رونمایی رسمی از ام وی ام X55 پرو توسط مدیران خودرو
طی مراسمی از محصول جدید مدیران خودرو یعنی ام وی ام X55 پرو به طور رسمی رونمایی شد
More ...
 

دیگه چه خبر.
 کسب رتبه نخست توسط مدیران خودرو در ارزیابی های سازمان کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)
تازه ترین گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) نیز حاکی از سطح بالای کیفی خدمات ارائه شده از سوی این شرکت خودروسازی است، به نحوی که مدیران خودرو در حوزه های فروش، رضایتمندی مشتریان و عملکرد شبکه نمایندگان فروش مدیران خودرو رتبه نخست را در میان تمامی خودروسازان بخش دولتی و خصوصی از آن خود ساخته است.
More ...
 

 جیلی بخشی از سهام رنو موتورز کره را خریداری کرد
مطابق گزارش رسانه‌های چینی، گروه خودروسازی جیلی در روز دهم ماه می 2022، بخشی از سهام رنو موتورز کره جنوبی را خریداری کرد. این شرکت بخشی از هلدینگ رنو محسوب می‌شود
More ...
 

 
« 1 2 3 4 ... 5 8 » Page: