چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

دیگه چه خبر

 

معرفی فونیکس (FOWNIX) برند جدید مدیران خودرو

فونیکس (FOWNIX) به عنوان برند جدید مدیران خودرو در هتل اسپیناس پالاس تهران معرفی شد.  

برند جدید فونیکس مدیران خودرو خودرو قرار نیست که محصولات خودروسازی غیر چری را در بر بگیرد بلکه این نشان مختص محصولات لوکس چری خواهد بود که در ایران با این نشان جدید عرضه خواهند شد.شنیده ها حاکی از آن است که نخستین محصولی که قرار است با نشان فونیکس عرضه گردد تیگو 8 پرو خواهد بود.

با توجه به سیاست های جدید مدیران خودرو و از سویی چالش تحریم های بین المللی، این خودروساز بخش خصوصی نشان تجاری فونیکس را برای شاخه لوکس محصولات خود ثبت کرده است. کلمه فونیکس با نوشتار Phoenix معنایی مشابه به ققنوس دارد و به پرنده ای که حدود ۵۰۰ سال عمر می کند و سپس خود را آتش می زند و از خاکستر او پرنده ی تازه ای بر می خیزد، اشاره می کند. اما مدیران خودرو نوشتار این نشان تجاری را به صورت Fownix معرفی کرده است

 

فونیکس.

 

بابک صدرایی مدیر بازاریابی شرکت مدیران خودرو، در مراسم معرفی و رونمایی برند فونیکس گفت: نشان فونیکس مرحله جدیدی از خدمات خودرو را در ایران آغاز می کند چرا که این برند جدید افرادی را هدف گرفته است که در پی کسب موفقیت و روبرو شدن با چالش های اقتصادی هستند.

 

بابک صدرایی مدیران خودرو فونیکس

 

وی در ادامه تاکید کرد: سرعت رشد صنعت خودرو در جهان بسیار زیاد است و به همین دلیل در تلاش هستیم خودروهای هوشمند را با نشانی جدید به بازار عرضه کنیم تا خریداران ایرانی خودرو نیز بتوانند خودروهای با تکنولوژی برتر و بروز را استفاده کنند.

 

صدرایی افزود: فونیکس با سه مولفه لوکس بودن، تکنولوژی های جدید و خدمات متفاوت و متمایز سطح ذائقه خریداران خودرو را ارتقاء می‌دهد تا با معنی و مفهوم جدیدی از کیفیت آشنا شوند.

 

مدیر بازاریابی مدیران خودرو در پایان خاطرنشان کرد: ما با فونیکس تلاش می کنیم تا تکنولوژی خودروهای هوشمند را وارد بازار ایران کنیم و به همین دلیل تیگو8پرو با طیف گسترده ای از امکانات مدرن به عنوان اولین خودرو با نشان فونیکس به بازار عرضه خواهد شد.

منبع خبر: