جمعه, 31 فروردین 1403
منو اصلی

 

 

هیوندای توسان 2022 با کیت بدنه اسپرت Prior Design

تاکنون چندین تیونر بزرگ و کوچک ارتقاهای مختلفی برای نسل چهارم هیوندای توسان عرضه کرده‌اند و گویا پرایر دیزاین Prior Design هم قصد عرضه کیت وایدبادی مخصوص خودش برای توسان ۲۰۲۲ را دارد.  

عرضه این کیت توسط یک ویدیوی دیجیتالی که در کانال یوتیوب این شرکت منتشر شد تأیید شده است. این ویدیو که به صورت کامپیوتری ساخته شده این کراس‌اوور کامپکت را به زیبایی به تصویر می‌کشد.

اکثر خودروها با کیت وایدبادی جذاب به نظر نمی‌رسند، اما هیوندای توسان ۲۰۲۲ اینطور نیست. این کیت شامل گلگیرهای مشکی بزرگتر، چرخ‌های آلیاژی مشکی با تایرهای میشلن و کالیپرهای ترمز قرمز است.

 

کیت بادی هیوندای توسان

 

در جلو شاهد تغییراتی در چراغ‌های جلو، یک اسپویلر بزرگ و رگه‌های قرمز شبیه مدل‌های N هستیم. در انتهای سقف یک بال برجسته و پایین‌تر از آن، یک دیفیوزر تهاجمی و لوله‌های اگزوز چهارگانه قرار دارند. رگه‌های کرومی روی بدنه جذابیت بیشتری به خودرو داده است.

پرایر دیزاین اعلام کرده است که تولید این کیت را از چند ماه آینده آغاز خواهد کرد. قیمت مدل پایه توسان ۲۰۲۲ در ایالات ‌متحده از ۲۵۳۵۰ دلار شروع می‌شود. این مدل با سیستم تمام چرخ‌ محرک در دسترس است و توان ۱۸۷ اسب‌بخار دارد. توسان هیبریدی ۲۰۲۲ با توان ترکیبی ۲۲۶ اسب‌بخار و سیستم تمام چرخ‌ محرک استاندارد، با قیمت ۲۹۲۰۰ دلار عرضه می‌شود. قیمت نسخه پلاگین هیبریدی این کراس‌اوور با توان ۲۶۱ اسب‌بخار و سیستم تمام چرخ‌ محرک نیز از ۳۴۷۵۰ دلار شروع می‌شود     

مطالب

منبع خبر: