پنجشنبه, 9 فروردین 1403
منو اصلی

 

از روز 27 و 29 اسفندماه جاری؛

 

طرح خدمات پس از فروش نوروزی کرمان موتور آغاز می‌شود .

شرکت خدمات و تجارت بم خودرو نماینده رسمی خدمات پس از فروش محصولات JAC , LIFAN , KMC دو طرح خدمات پس از فروش نوروزی را از اواخر اسفندماه آغاز می‌کند.  

شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، طرح ارائه خدمات نوروزی به محصولات کرمان موتور در نمایندگی های خدمات پس از فروش را از 29 اسفندماه سال جاری آغاز و تا 13 فروردین 1401اجرا خواهد کرد همچنین طرح استقرار خودروهای امدادی این شرکت نیز از 27 اسفند تا 14 فروردین سال 1401 در بیش از 100 پایگاه امدادی را در دستورکار است.

جواد قلعه تکی زاده مدیر عامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو ضمن تبریک و شادباش به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی سال 1401 و آرزوی سلامتی هموطنان، از آمادگی کامل "ناوگان امداد خودرو" و "نمایندگی‌های خدمات پس از فروش کرمان موتور" خبر داد.

وی گفت: اعزام تکنسین‌های متخصص امدادی به مناطق و جاده‌های مواصلاتی پرتردد و استقرار کارشناسان پشتیبان در نمایندگی‌های سراسر کشور و دفتر مرکزی شامل کارشناسان فنی و مهندسی، گارانتی، انبار قطعات یدکی و پشتیبان مرکز تماس امداد خودرو از دیگر اقدامات انجام شده جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و اطمینان خاطر در سفرهای نوروزی خواهد بود.

مدیر عامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو تصریح کرد: به منظور نوسازی ناوگان امداد خودرو و کاهش مدت زمان رسیدن به محل امدادخواهان در سال 1400 خودرو JAC S3 نیز به عنوان خودرو امدادی معرفی و در اختیار نمایندگی‌های خدمات پس از فروش قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار داشت: با وجود کارشناسان فنی در مرکز تماس امداد خودرو مشتریان می توانند جهت اخذ راهنمایی و مشاوره فنی در حوزه های آپشن محصولات شرکت کرمان‌موتور، عملکرد نمایشگرهای خودرو، جزئیات سرویس‌های ادواری خودرو، الزمات گارانتی و ... با شماره 42724-021 به صورت شبانه روزی تماس حاصل نمایند.

تکی زاده ضمن تاکید بر عدم مراجعه مشتریان به تعمیرگاه‌های غیرمجاز و هشدار بابت سوء استفاده امداد خودروهای غیر مجاز، خاطرنشان کرد: در طول اجرای طرح خدمات نوروزی بازرسی‌های محسوس و نامحسوس در قالب گروه‌های نظارتی به پایگاه‌های امدادی و نمایندگی های خدمات پس از فروش اعزام و میزان رضایت مشتریان از نحوه خدمات رسانی و کیفیت آن از طریق نظرسنجی تلفنی ارزیابی خواهد شد.

منبع خبر: