جمعه, 10 فروردین 1403
منو اصلی

 

تازه های خبر.

 

RD6 نخستین پیکاپ تمام برقی جیلی تحت برند RADAR

شرکت RADAR Auto زیرمجموعه کمپانی بزرگ جیلی است که در حوزه ساخت پیکاپ‌های پیشرفته و مدرن فعالیت می‌کند. پیکاپ RD6 به تازگی توسط این برند رونمایی شده و نخستین پیکاپ تمام برقی از برند جیلی به حساب می‌آید. رادار RD6 بر اساس معماری SEA ساخته شده و محدوده پیمایش الکتریکی آن حدود 600 کیلومتر است.  

به گفته منابع رسمی، شرکت Radar Auto در آینده قرار است محصولات متعددی را با تمرکز روی سفرهای برون‌شهری تولید و روانه بازار کند. پیکاپ های برقی سایز متوسط، پیکاپ های تمام برقی فول سایز، شاسی بلندهای آفرود، ATV یا همان خودروهای همه‌جارو و همین‌طور وسایل نقلیه تمام برقی و سوپر هیبریدی جزو خودروهای آینده کمپانی رادار هستند.

 

نمای مقابل رادار RD6

 

خودروی جدید در دسته پیکاپ های سایز متوسط تمام برقی قرار می‌گیرد. طراحی خشن و سرسخت نمای جلو به همراه چراغ‌های دیلایت LED، ظاهر بسیار جذابی به خودرو بخشیده است.

در نمای جانبی، رادار RD6 شبیه به پیکاپ های سنتی با دو ردیف صندلی است. خطوط و ناهمواری‌های مختلف باعث شده بدنه خودرو دورنگ به نظر برسد و از طرف دیگر قوس بزرگ چرخ‌ها، ظاهر سرسخت پیکاپ را تشدید می‌کند.

 

نمای عقب رادار RD6

 

قسمت عقب ماشین، ظاهری ساده و معمولی دارد و تنها عنصر برجسته آن، چراغ‌های X شکل است که به وسیله نوار LED به یکدیگر وصل شده و لوگوی RADAR در زیر نوار به چشم می‌خورد. چراغ عقب یکپارچه به طور خاص در طول شب جلوه‌ای جذاب و چشمگیر دارد.

 

پیکاپ جیلی Radar RD6

 

بر اساس اطلاعات قبلی، رادار RD6 نه تنها یک پیکاپ تجاری، بلکه بیشتر شبیه به یک پیکاپ مسافربری است که تجربه لذت بخشی از سفرهای برون‌شهری را برای سرنشینان جوان فراهم می‌آورد.

 
منبع خبر: