چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

تازه های خبر.

 

رونمایی از پرچمدار 7 نفره جک Sehol X8 Plus مدل 2023

شرکت خودروسازی چینی JAC در عکس‌های رسمی نسخه به‌روز شده کراس‌اوور Sehol X8 2023 خود را نشان داد که پیشوند "Plus" را به نام خود دریافت کرد. برخلاف نسخه فعلی مدل، این مدل بی‌رحمانه‌تر و شجاع‌تر به نظر می‌رسد و همچنین گفته شده است که سه ردیف صندلی با چیدمان 6 و 7 نفره دریافت خواهد کرد. معرفی این خودرو برای آینده نزدیک برنامه‌ریزی‌شده است.  

سهول X8 پلاس در ابتدای سال جاری بر روی عکس‌های ثبت اختراع شرکت JAC حضور داشت، اما در تست‌ها دیده نشد. به‌طورکلی، این مدل یک طرح مفهومی مدرن با جلوپنجره عظیم را به نمایش می‌گذارد که چراغ‌ها و دی‌لایت‌های LED در تمام عرض پانل جلویی در هم ادغام شده‌اند.

 

نمای جلویی سهول X8 پلاس 2023

 

نمای جانبی مدل به‌روز شده سهول X8 پلاس تغییر چندانی نکرده است، اما از نظر بصری خطوط لعاب صاف‌تر شده‌اند. علاوه بر این، این مدل دارای رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی جدید خواهد بود. فانوس‌های عقب به سبک T ساخته شده‌اند و با یکدیگر ترکیب شده‌اند و در درب صندوق عقب متقاطع می‌شوند. این طراحی به سبک چراغ‌های جلو را بازتاب می‌دهد.

نمای جانبی در مدل جدید سهول X8 پلاس تغییر چندانی نکرده است، اما از نظر بصری خطوط صاف‌تر شده‌اند. علاوه بر این، این مدل دارای رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی جدید خواهد بود. چراغ‌های عقب به سبک T ساخته شده‌اند و در طول درب صندوق عقب امتداد پیدا کرده و به هم متصل هستند. این طراحی سبک چراغ‌های جلو را بازتاب می‌دهد.

 

نمای عقب سهول X8 پلاس 2023

 

فضای داخلی سهول X8 پلاس دارای دورنگ خواهد بود، اما نکته جالب این که می‌تواند از 6 تا 7 نفر را به ترتیب در دو حالت 2+2+2 و 2+3+2 در خود جای دهد. شرکت JAC هنوز طراحی داشبورد را منتشر نکرده است، اگرچه انتظار داریم که چند نمایشگر دیجیتال جای‌های مختلف داشبورد سهول X8 پلاس ظاهر شوند. در نمایی منتشر شده از کنسول مرکزی نگهدارنده‌های لیوان در عکس قابل‌مشاهده هستند. همچنین اطلاعاتی در خصوص تجهیزات این کراس‌اوور منتشر نشده است.

اطلاعاتی در موتور این سهول X8 پلاس وجود ندارد. اما تصور بر این است که یکی از گزینه‌های پیشرانه‌های سهول X8 پلاس موتور 1.5 لیتری توربو با 183 اسب بخار و 300 نیوتن متر گشتاور خواهد بود و این پیشرانه با یک گیربکس 6 سرعته روباتیک در تعامل خواهد بود.

 

 
منبع خبر: