شنبه, 1 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

خبرگوناگون .

 

هیوندای استارگزر ، یک مینی‌ ون سه ردیفه و خوش چهره

بازار کشورهای جنوب شرق آسیا تقاضای قابل توجهی برای مینی‌ون‌های اقتصادی دارد. هیوندای استارگزر یکی از جدیدترین محصولات خودروساز کره‌ای برای این بازار است که یک مینی‌ون اقتصادی محسوب می‌شود. این مینی‌ون فضای کافی برای یک خانواده پرجمعیت را فراهم می‌کند  

تصاویر منتشر شده از هیوندای Stargazer یک MPV با ارتفاع زیاد از سطح زمین و طراحی ظاهری سنتی را نشان می‌دهند. استفاده از چراغ‌های LED نواری شکل و به هم پیوسته، سبب شده است تا هیوندای استارگزر به هیوندای استاریا شباهت پیدا کند.

رینگ‌های هیوندای Stargazer طرح‌های مربعی دارند و در ابعاد 15 و 16 اینچی روی خودرو نصب می‌شوند. سقف مشکی، دیفیوزر آلومینیومی و دستگیره‌های درب کرومی از دیگر تجهیزات این خودرو هستند.

هیوندای استارگزر با شش یا هفت صندلی به دست مشتریان می‌رسد که در سه ردیف چیده شده‌اند. فضای بار این ون نیز 200 لیتر حجم دارد که در صورت تا کردن صندلی‌های ردیف سوم، به 585 لیتر افزایش خواهد یافت. طراحان هیوندای تعداد زیادی جا لیوانی و فضاهای کوچک را برای قرار دادن اجسام در این مینی‌ون تعبیه کرده‌اند.

هیوندای Stargazer به پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی با 113 اسب‌بخار قدرت و 144 نیوتن‌متر گشتاور مجهز است. قدرت و گشتاور این پیشرانه از طریق جعبه دنده دستی یا اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

 

هیوندای استارگزر

 

هیوندای استارگزر در چهار تیپ (Active، Trend، Style، Prime) به بازار عرضه می‌شود. تیپ‌های پایه به سیستم سرگرمی با صفحه نمایش 8 اینچی و پنل ابزار 4.2 اینچی مجهز هستند. تیپ‌های بالاتر رادار بین خطوط، رادار نقطه کور و سیستم جلوگیری از برخورد را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. این مینی‌ون در اندونزی تولید خواهد شد و تنها برای عرضه به بازار این کشور در نظر گرفته شده است. قیمت هیوندای استارگزر بین 243,300,000 روپیه اندونزی (16,224 دلار) تا 307,100,000 روپیه اندونزی (20,478 دلار) تعیین شده است. تویوتا آوانزا، میتسوبیشی اکسپندر و سوزوکی ارتیگا سه رقیب این خودرو در بازار اندونزی هستند.

    

 

منبع خبر: