جمعه, 10 فروردین 1403
منو اصلی

 

تازه های خبر.

 

خودرو چری آریزو 6 پرو توسط مدیران خودرو به صورت رسمی معرفی شد

دیشب طی مراسمی شرکت مدیران خودرو از جدیدترین محصول خود در سگمنت سدان آریزو 6 پرو رونمایی کرد.خودرو آریزو 6 پرو محصول جدید مدیران خودرو با برند لوکس فونیکس، در واقع نسخه به روزتر آریزو 6 معمولی است و در بخش طراحی و امکانات دست‌خوش تغییراتی شده است که به این خودرو چهره جذاب‌تری می‌دهد.  

خانواده آریزو چری به عنوان سدان های این برند با حضور آریزو 5 در نسخه های مختلف حضورشان را در بازار ایران اعلام کرده اند و حالا مدل‌های جدید آریزو 6 معمولی و آریزو 6 پرو آمده اند که کیفیت و تجربه بهتری را در به نمایش بگذارند.

رونمایی از آریزو 6 پرو

طراحی آریزو 6 پرو

در بخش طراحی ظاهری، در نمای جلو و عقب شاهد چهره تقریبا متفاوت با مشخصه های اختصاصی آریزو 6 پرو هستیم که سعی داشته خودرو را از حالت کسل‌کننده خارج کند و به‌سمت یک سدان به‌روز و مدرن با نمایی مجلل سوق دهد. ناهمگونی و ضعف در طراحی مدل آریزو 5 دیگر در این مدل جدید دیده نمی‌شود و سدان جدید چری شکل متوازن تری به خود گرفته است. تغییر اصلی در نمای پیشن آریزو 6 پرو به جلوپنجره متفاوت و سپرجدید خلاصه شده و چراغ ها با نسل قبل مشترک هستند. در نمای عقب از حجم‌اغراق شده اجتناب شده و شاهد تغییرات عمده در چراغ‌های جدید، سپر و صندوق عقب جدید هستیم که نمای اسپورت را به آریزو 6 پرو داده است.

فضای داخلی آریزو 6 پرو

در نمای داخلی تقریبا همه چیز شما را به یاد آریزو 6 می اندازد اما با توجه بیشتر به جزئیات متوجه چند تغییر از جمله جایگزینی پشت آمپر با یک نمایشگر 10,25 اینچی و جایگزین شدن نمایشگر میانی با یک نمایشگر جدید 10,25 اینچی مدرن و بروز و در نهایت غربیلک فرمان با فرم D-Cut که سعی دارد حال و هوای رانندگی اسپورت را به شما انتقال دهد.

فضای داخلی آریزو 6 پرو

مشخصات فنی آریزو 6 پرو

چری آریزو ۶ پرو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو البته بهینه سازی شده بهره می‌برد. این موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ در حالت بهینه 156اسب بخار قدرت در حداکثر دور موتور 5500 و 230 نیوتن متر گشتاور از دور موتور 1750 الی 4000 تولید می‌نماید. سیستم گربکس CVT بروزرسانی شده در این خودرو با شبیه سازی حالت تعویض دنده 9 سرعته وظیفه انتقال نیرو به محور جلو را برعهد دارد.

نمای خارجی آریزو 6 پرو

قیمت و شرایط فروش آریزو 6 پرو

قیمت سدان جدید چری آریزو 6 پرو در بازار ایران ۱ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان اعلام شده و فروش با تحویل فوری آریزو 6 پرو از اوایل هفته جاری آغاز می‌شود.

مشخصات فنی
موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1498 سی سی
تنفس موتور توربوشارژ
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت 156 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 230 نیوتن متر در 1750 دور در دقیقه
جعبه دنده 9 سرعته CVT
شتاب 0 تا 100 -
حداکثر سرعت - کیلومتر در ساعت
وزن 1358 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4710 طول - 1825 عرض - 1490 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2670 میلیمتر

 

 

 

 

 
منبع خبر: