جمعه, 10 فروردین 1403
منو اصلی

 

خبرگوناگون.

 

عرضه نسخه برقی کی‌ام‌سی J7 با نام آیپائو!

به‌تازگی کرمان خودرو سدان جدید J7 را رسماً در کشورمان رونمایی کرده و تقریباً هم‌زمان، نسخه الکتریکی این خودرو هم با نام آیپائو (Aipao) در چین عرضه شده است. این خودرو و همین‌طور نسخه بنزینی آن که در اصل A5 نام دارد، در چین با برند Sehol (در زبان چینی سی‌هائو تلفظ می‌شود) عرضه می‌شود؛ اما بیایید کمی بیشتر با پیشینه سی‌هائو آشنا شویم.  

سی‌هائو برند زیرمجموعه جک است که در سال 2020 تأسیس شد. این برند در ابتدا SOL نام داشت و متعلق به جوینت ونچر بین جک و فولکس‌واگن بود. SOL قرار بود خودروهای الکتریکی ارزان‌قیمتی بر اساس پلت‌فرم محصولات جک تولید کند. بااین‌حال، این جوینت ونچر فقط یک خودرو به بازار عرضه کرد که E20X نام داشت و بر اساس کراس‌اوور جک S2 ساخته شده بود. سپس برنامه‌های فولکس‌واگن عوض شد و تصمیم گرفت بخش عمده‌ای از سهام این جوینت ونچر را بخرد و از آن برای ساخت خودروهای الکتریکی با برند خود و روی پلت‌فرم MEB خود استفاده کند. بدین ترتیب، نام جوینت ونچر از جک فولکس‌واگن به فولکس‌واگن آنهویی تغییر یافت. آنهویی شهری است که کارخانه فولکس‌واگن در آن واقع شده است.

    منتخب روز

    بنابراین، دیگر هیچ استفاده‌ای از برند SOL نشد و به همین دلیل جک آن را تصاحب کرده و نامش را به سی‌هائو تغییر داد. سپس این شرکت شروع به انتقال محصولات زیر برندهای Refine و Jiayue خود به سی‌هائو کرد. این برند برخلاف گذشته هم مدل‌های بنزینی و هم برقی را به بازار عرضه می‌کند. مدل‌های QX، X8، X7 (همان خودرویی که در ایران با نام کی‌ام‌سی K7 عرضه می‌شود) و X5 (نسخهٔ فیس‌لیفت جک S5) کراس‌اوورهای بنزینی سی‌هائو هستند، A5 (همان کی‌ام‌سی J7 در ایران) سدان بنزینی آن است، E10X یک هاچ‌بک الکتریکی کوچک است، E40 کراس‌اووری برقی است که بر اساس X5 ساخته شده و E50A هم یک سدان الکتریکی است که بر اساس A5 شکل گرفته است.

     

    آیپائو نیز که به‌تازگی راهی بازار چین شده در اصل نسخه الکتریکی A5 یا همان J7 محسوب می‌شود. آیپائو در زبان چینی به معنای دویدن است. این سدان الکتریکی جدید در ظاهر شباهت زیادی به نسخه بنزینی خود دارد و در اینجا هم شاهد همان چراغ‌های باریک جلو و چراغ‌های سراسری عقب J7 هستیم ولی سپر جلوی خودرو بازطراحی شده و ورودی هوای آن بسیار کوچک‌تر شده است. در عقب نیز صرفاً سر اگزوزها حذف شده‌اند. همچنین حالا یک درگاه شارژ هم روی گلگیر جلو دیده می‌شود. آیپائو مثل نسخه بنزینی 4,770 میلی‌متر طول، 1,820 میلی‌متر عرض و 1,510 میلی‌متر ارتفاع داشته و فاصله محوری آن 2,760 میلی‌متر است.داخل آیپائو کاملاً با J7 یکسان است و بنابراین در اینجا هم شاهد همان صفحه آمپر دیجیتالی 10.25 اینچی، نمایشگر مرکزی عمودی 10.4 اینچی، غربیلک فرمان D شکل و نورپردازی داخلی 64 رنگ هستیم. این سدان الکتریکی همچنین به سیستم رانندگی هوشمند هوآوی هم مجهز شده که با استفاده از رادار موج میلی‌متری و دوربینی با زاویه دید گسترده 120 درجه، سیستم‌های کمک‌راننده سطح دو را فراهم می‌کند.

    آیپائو به یک پیشرانه الکتریکی با 190 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور مجهز شده است و برای آن دو نوع پکیج باطری مختلف قابل انتخاب خواهد بود. نمونه اول یک پکیج 50.1 کیلووات ساعتی است که برد 460 کیلومتری را فراهم می‌کند درحالی‌که دومی با ظرفیت 64.5 کیلووات ساعت بردی 600 کیلومتری به خودرو می‌دهد. این خودرو ظرف 7.6 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن 142 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. قیمت سی‌هائو آیپائو در چین از 130 هزار یوآن معادل 19 هزار دلار یا 570 میلیون تومان آغاز می‌شود.

    منتخب

    آیپائو نیز که به‌تازگی راهی بازار چین شده در اصل نسخه الکتریکی A5 یا همان J7 محسوب می‌شود. آیپائو در زبان چینی به معنای دویدن است. این سدان الکتریکی جدید در ظاهر شباهت زیادی به نسخه بنزینی خود دارد و در اینجا هم شاهد همان چراغ‌های باریک جلو و چراغ‌های سراسری عقب J7 هستیم ولی سپر جلوی خودرو بازطراحی شده و ورودی هوای آن بسیار کوچک‌تر شده است. در عقب نیز صرفاً سر اگزوزها حذف شده‌اند. همچنین حالا یک درگاه شارژ هم روی گلگیر جلو دیده می‌شود. آیپائو مثل نسخه بنزینی 4,770 میلی‌متر طول، 1,820 میلی‌متر عرض و 1,510 میلی‌متر ارتفاع داشته و فاصله محوری آن 2,760 میلی‌متر است.

    داخل آیپائو کاملاً با J7 یکسان است و بنابراین در اینجا هم شاهد همان صفحه آمپر دیجیتالی 10.25 اینچی، نمایشگر مرکزی عمودی 10.4 اینچی، غربیلک فرمان D شکل و نورپردازی داخلی 64 رنگ هستیم. این سدان الکتریکی همچنین به سیستم رانندگی هوشمند هوآوی هم مجهز شده که با استفاده از رادار موج میلی‌متری و دوربینی با زاویه دید گسترده 120 درجه، سیستم‌های کمک‌راننده سطح دو را فراهم می‌کند.

    آیپائو به یک پیشرانه الکتریکی با 190 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور مجهز شده است و برای آن دو نوع پکیج باطری مختلف قابل انتخاب خواهد بود. نمونه اول یک پکیج 50.1 کیلووات ساعتی است که برد 460 کیلومتری را فراهم می‌کند درحالی‌که دومی با ظرفیت 64.5 کیلووات ساعت بردی 600 کیلومتری به خودرو می‌دهد. این خودرو ظرف 7.6 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن 142 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. قیمت سی‌هائو آیپائو در چین از 130 هزار یوآن معادل 19 هزار دلار یا 570 میلیون تومان آغاز می‌شود.

    آیپائو نیز که به‌تازگی راهی بازار چین شده در اصل نسخه الکتریکی A5 یا همان J7 محسوب می‌شود. آیپائو در زبان چینی به معنای دویدن است. این سدان الکتریکی جدید در ظاهر شباهت زیادی به نسخه بنزینی خود دارد و در اینجا هم شاهد همان چراغ‌های باریک جلو و چراغ‌های سراسری عقب J7 هستیم ولی سپر جلوی خودرو بازطراحی شده و ورودی هوای آن بسیار کوچک‌تر شده است. در عقب نیز صرفاً سر اگزوزها حذف شده‌اند. همچنین حالا یک درگاه شارژ هم روی گلگیر جلو دیده می‌شود. آیپائو مثل نسخه بنزینی 4,770 میلی‌متر طول، 1,820 میلی‌متر عرض و 1,510 میلی‌متر ارتفاع داشته و فاصله محوری آن 2,760 میلی‌متر است.

    داخل آیپائو کاملاً با J7 یکسان است و بنابراین در اینجا هم شاهد همان صفحه آمپر دیجیتالی 10.25 اینچی، نمایشگر مرکزی عمودی 10.4 اینچی، غربیلک فرمان D شکل و نورپردازی داخلی 64 رنگ هستیم. این سدان الکتریکی همچنین به سیستم رانندگی هوشمند هوآوی هم مجهز شده که با استفاده از رادار موج میلی‌متری و دوربینی با زاویه دید گسترده 120 درجه، سیستم‌های کمک‌راننده سطح دو را فراهم می‌کند.

    آیپائو به یک پیشرانه الکتریکی با 190 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور مجهز شده است و برای آن دو نوع پکیج باطری مختلف قابل انتخاب خواهد بود. نمونه اول یک پکیج 50.1 کیلووات ساعتی است که برد 460 کیلومتری را فراهم می‌کند درحالی‌که دومی با ظرفیت 64.5 کیلووات ساعت بردی 600 کیلومتری به خودرو می‌دهد. این خودرو ظرف 7.6 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن 142 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. قیمت سی‌هائو آیپائو در چین از 130 هزار یوآن معادل 19 هزار دلار یا 570 میلیون تومان آغاز می‌شود.

    آیپائو نیز که به‌تازگی راهی بازار چین شده در اصل نسخه الکتریکی A5 یا همان J7 محسوب می‌شود. آیپائو در زبان چینی به معنای دویدن است. این سدان الکتریکی جدید در ظاهر شباهت زیادی به نسخه بنزینی خود دارد و در اینجا هم شاهد همان چراغ‌های باریک جلو و چراغ‌های سراسری عقب J7 هستیم ولی سپر جلوی خودرو بازطراحی شده و ورودی هوای آن بسیار کوچک‌تر شده است. در عقب نیز صرفاً سر اگزوزها حذف شده‌اند. همچنین حالا یک درگاه شارژ هم روی گلگیر جلو دیده می‌شود. آیپائو مثل نسخه بنزینی 4,770 میلی‌متر طول، 1,820 میلی‌متر عرض و 1,510 میلی‌متر ارتفاع داشته و فاصله محوری آن 2,760 میلی‌متر است.

    داخل آیپائو کاملاً با J7 یکسان است و بنابراین در اینجا هم شاهد همان صفحه آمپر دیجیتالی 10.25 اینچی، نمایشگر مرکزی عمودی 10.4 اینچی، غربیلک فرمان D شکل و نورپردازی داخلی 64 رنگ هستیم. این سدان الکتریکی همچنین به سیستم رانندگی هوشمند هوآوی هم مجهز شده که با استفاده از رادار موج میلی‌متری و دوربینی با زاویه دید گسترده 120 درجه، سیستم‌های کمک‌راننده سطح دو را فراهم می‌کند.

    آیپائو به یک پیشرانه الکتریکی با 190 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور مجهز شده است و برای آن دو نوع پکیج باطری مختلف قابل انتخاب خواهد بود. نمونه اول یک پکیج 50.1 کیلووات ساعتی است که برد 460 کیلومتری را فراهم می‌کند درحالی‌که دومی با ظرفیت 64.5 کیلووات ساعت بردی 600 کیلومتری به خودرو می‌دهد. این خودرو ظرف 7.6 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن 142 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. قیمت سی‌هائو آیپائو در چین از 130 هزار یوآن معادل 19 هزار دلار یا 570 میلیون تومان آغاز می‌شود.

    آیپائو نیز که به‌تازگی راهی بازار چین شده در اصل نسخه الکتریکی A5 یا همان J7 محسوب می‌شود. آیپائو در زبان چینی به معنای دویدن است. این سدان الکتریکی جدید در ظاهر شباهت زیادی به نسخه بنزینی خود دارد و در اینجا هم شاهد همان چراغ‌های باریک جلو و چراغ‌های سراسری عقب J7 هستیم ولی سپر جلوی خودرو بازطراحی شده و ورودی هوای آن بسیار کوچک‌تر شده است. در عقب نیز صرفاً سر اگزوزها حذف شده‌اند. همچنین حالا یک درگاه شارژ هم روی گلگیر جلو دیده می‌شود. آیپائو مثل نسخه بنزینی 4,770 میلی‌متر طول، 1,820 میلی‌متر عرض و 1,510 میلی‌متر ارتفاع داشته و فاصله محوری آن 2,760 میلی‌متر است.

    داخل آیپائو کاملاً با J7 یکسان است و بنابراین در اینجا هم شاهد همان صفحه آمپر دیجیتالی 10.25 اینچی، نمایشگر مرکزی عمودی 10.4 اینچی، غربیلک فرمان D شکل و نورپردازی داخلی 64 رنگ هستیم. این سدان الکتریکی همچنین به سیستم رانندگی هوشمند هوآوی هم مجهز شده که با استفاده از رادار موج میلی‌متری و دوربینی با زاویه دید گسترده 120 درجه، سیستم‌های کمک‌راننده سطح دو را فراهم می‌کند.

    آیپائو به یک پیشرانه الکتریکی با 190 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور مجهز شده است و برای آن دو نوع پکیج باطری مختلف قابل انتخاب خواهد بود. نمونه اول یک پکیج 50.1 کیلووات ساعتی است که برد 460 کیلومتری را فراهم می‌کند درحالی‌که دومی با ظرفیت 64.5 کیلووات ساعت بردی 600 کیلومتری به خودرو می‌دهد. این خودرو ظرف 7.6 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن 142 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. قیمت سی‌هائو آیپائو در چین از 130 هزار یوآن معادل 19 هزار دلار یا 570 میلیون تومان آغاز می‌شود.

    آیپائو نیز که به‌تازگی راهی بازار چین شده در اصل نسخه الکتریکی A5 یا همان J7 محسوب می‌شود. آیپائو در زبان چینی به معنای دویدن است. این سدان الکتریکی جدید در ظاهر شباهت زیادی به نسخه بنزینی خود دارد و در اینجا هم شاهد همان چراغ‌های باریک جلو و چراغ‌های سراسری عقب J7 هستیم ولی سپر جلوی خودرو بازطراحی شده و ورودی هوای آن بسیار کوچک‌تر شده است. در عقب نیز صرفاً سر اگزوزها حذف شده‌اند. همچنین حالا یک درگاه شارژ هم روی گلگیر جلو دیده می‌شود. آیپائو مثل نسخه بنزینی 4,770 میلی‌متر طول، 1,820 میلی‌متر عرض و 1,510 میلی‌متر ارتفاع داشته و فاصله محوری آن 2,760 میلی‌متر است.

    داخل آیپائو کاملاً با J7 یکسان است و بنابراین در اینجا هم شاهد همان صفحه آمپر دیجیتالی 10.25 اینچی، نمایشگر مرکزی عمودی 10.4 اینچی، غربیلک فرمان D شکل و نورپردازی داخلی 64 رنگ هستیم. این سدان الکتریکی همچنین به سیستم رانندگی هوشمند هوآوی هم مجهز شده که با استفاده از رادار موج میلی‌متری و دوربینی با زاویه دید گسترده 120 درجه، سیستم‌های کمک‌راننده سطح دو را فراهم می‌کند.

    آیپائو به یک پیشرانه الکتریکی با 190 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور مجهز شده است و برای آن دو نوع پکیج باطری مختلف قابل انتخاب خواهد بود. نمونه اول یک پکیج 50.1 کیلووات ساعتی است که برد 460 کیلومتری را فراهم می‌کند درحالی‌که دومی با ظرفیت 64.5 کیلووات ساعت بردی 600 کیلومتری به خودرو می‌دهد. این خودرو ظرف 7.6 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن 142 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. قیمت سی‌هائو آیپائو در چین از 130 هزار یوآن معادل 19 هزار دلار یا 570 میلیون تومان آغاز می‌شود.

    آیپائو نیز که به‌تازگی راهی بازار چین شده در اصل نسخه الکتریکی A5 یا همان J7 محسوب می‌شود. آیپائو در زبان چینی به معنای دویدن است. این سدان الکتریکی جدید در ظاهر شباهت زیادی به نسخه بنزینی خود دارد و در اینجا هم شاهد همان چراغ‌های باریک جلو و چراغ‌های سراسری عقب J7 هستیم ولی سپر جلوی خودرو بازطراحی شده و ورودی هوای آن بسیار کوچک‌تر شده است. در عقب نیز صرفاً سر اگزوزها حذف شده‌اند. همچنین حالا یک درگاه شارژ هم روی گلگیر جلو دیده می‌شود. آیپائو مثل نسخه بنزینی 4,770 میلی‌متر طول، 1,820 میلی‌متر عرض و 1,510 میلی‌متر ارتفاع داشته و فاصله محوری آن 2,760 میلی‌متر است.

    داخل آیپائو کاملاً با J7 یکسان است و بنابراین در اینجا هم شاهد همان صفحه آمپر دیجیتالی 10.25 اینچی، نمایشگر مرکزی عمودی 10.4 اینچی، غربیلک فرمان D شکل و نورپردازی داخلی 64 رنگ هستیم. این سدان الکتریکی همچنین به سیستم رانندگی هوشمند هوآوی هم مجهز شده که با استفاده از رادار موج میلی‌متری و دوربینی با زاویه دید گسترده 120 درجه، سیستم‌های کمک‌راننده سطح دو را فراهم می‌کند.

    آیپائو به یک پیشرانه الکتریکی با 190 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور مجهز شده است و برای آن دو نوع پکیج باطری مختلف قابل انتخاب خواهد بود. نمونه اول یک پکیج 50.1 کیلووات ساعتی است که برد 460 کیلومتری را فراهم می‌کند درحالی‌که دومی با ظرفیت 64.5 کیلووات ساعت بردی 600 کیلومتری به خودرو می‌دهد. این خودرو ظرف 7.6 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن 142 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. قیمت سی‌هائو آیپائو در چین از 130 هزار یوآن معادل 19 هزار دلار یا 570 میلیون تومان آغاز می‌شود.

    آیپائو نیز که به‌تازگی راهی بازار چین شده در اصل نسخه الکتریکی A5 یا همان J7 محسوب می‌شود. آیپائو در زبان چینی به معنای دویدن است. این سدان الکتریکی جدید در ظاهر شباهت زیادی به نسخه بنزینی خود دارد و در اینجا هم شاهد همان چراغ‌های باریک جلو و چراغ‌های سراسری عقب J7 هستیم ولی سپر جلوی خودرو بازطراحی شده و ورودی هوای آن بسیار کوچک‌تر شده است. در عقب نیز صرفاً سر اگزوزها حذف شده‌اند. همچنین حالا یک درگاه شارژ هم روی گلگیر جلو دیده می‌شود. آیپائو مثل نسخه بنزینی 4,770 میلی‌متر طول، 1,820 میلی‌متر عرض و 1,510 میلی‌متر ارتفاع داشته و فاصله محوری آن 2,760 میلی‌متر است.

    داخل آیپائو کاملاً با J7 یکسان است و بنابراین در اینجا هم شاهد همان صفحه آمپر دیجیتالی 10.25 اینچی، نمایشگر مرکزی عمودی 10.4 اینچی، غربیلک فرمان D شکل و نورپردازی داخلی 64 رنگ هستیم. این سدان الکتریکی همچنین به سیستم رانندگی هوشمند هوآوی هم مجهز شده که با استفاده از رادار موج میلی‌متری و دوربینی با زاویه دید گسترده 120 درجه، سیستم‌های کمک‌راننده سطح دو را فراهم می‌کند.

    آیپائو به یک پیشرانه الکتریکی با 190 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور مجهز شده است و برای آن دو نوع پکیج باطری مختلف قابل انتخاب خواهد بود. نمونه اول یک پکیج 50.1 کیلووات ساعتی است که برد 460 کیلومتری را فراهم می‌کند درحالی‌که دومی با ظرفیت 64.5 کیلووات ساعت بردی 600 کیلومتری به خودرو می‌دهد. این خودرو ظرف 7.6 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن 142 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. قیمت سی‌هائو آیپائو در چین از 130 هزار یوآن معادل 19 هزار دلار یا 570 میلیون تومان آغاز می‌شود.

    آیپائو نیز که به‌تازگی راهی بازار چین شده در اصل نسخه الکتریکی A5 یا همان J7 محسوب می‌شود. آیپائو در زبان چینی به معنای دویدن است. این سدان الکتریکی جدید در ظاهر شباهت زیادی به نسخه بنزینی خود دارد و در اینجا هم شاهد همان چراغ‌های باریک جلو و چراغ‌های سراسری عقب J7 هستیم ولی سپر جلوی خودرو بازطراحی شده و ورودی هوای آن بسیار کوچک‌تر شده است. در عقب نیز صرفاً سر اگزوزها حذف شده‌اند. همچنین حالا یک درگاه شارژ هم روی گلگیر جلو دیده می‌شود. آیپائو مثل نسخه بنزینی 4,770 میلی‌متر طول، 1,820 میلی‌متر عرض و 1,510 میلی‌متر ارتفاع داشته و فاصله محوری آن 2,760 میلی‌متر است.

    داخل آیپائو کاملاً با J7 یکسان است و بنابراین در اینجا هم شاهد همان صفحه آمپر دیجیتالی 10.25 اینچی، نمایشگر مرکزی عمودی 10.4 اینچی، غربیلک فرمان D شکل و نورپردازی داخلی 64 رنگ هستیم. این سدان الکتریکی همچنین به سیستم رانندگی هوشمند هوآوی هم مجهز شده که با استفاده از رادار موج میلی‌متری و دوربینی با زاویه دید گسترده 120 درجه، سیستم‌های کمک‌راننده سطح دو را فراهم می‌کند.

    آیپائو به یک پیشرانه الکتریکی با 190 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور مجهز شده است و برای آن دو نوع پکیج باطری مختلف قابل انتخاب خواهد بود. نمونه اول یک پکیج 50.1 کیلووات ساعتی است که برد 460 کیلومتری را فراهم می‌کند درحالی‌که دومی با ظرفیت 64.5 کیلووات ساعت بردی 600 کیلومتری به خودرو می‌دهد. این خودرو ظرف 7.6 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن 142 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. قیمت سی‌هائو آیپائو در چین از 130 هزار یوآن معادل 19 هزار دلار یا 570 میلیون تومان آغاز می‌شود.

    آیپائو نیز که به‌تازگی راهی بازار چین شده در اصل نسخه الکتریکی A5 یا همان J7 محسوب می‌شود. آیپائو در زبان چینی به معنای دویدن است. این سدان الکتریکی جدید در ظاهر شباهت زیادی به نسخه بنزینی خود دارد و در اینجا هم شاهد همان چراغ‌های باریک جلو و چراغ‌های سراسری عقب J7 هستیم ولی سپر جلوی خودرو بازطراحی شده و ورودی هوای آن بسیار کوچک‌تر شده است. در عقب نیز صرفاً سر اگزوزها حذف شده‌اند. همچنین حالا یک درگاه شارژ هم روی گلگیر جلو دیده می‌شود. آیپائو مثل نسخه بنزینی 4,770 میلی‌متر طول، 1,820 میلی‌متر عرض و 1,510 میلی‌متر ارتفاع داشته و فاصله محوری آن 2,760 میلی‌متر است.

    داخل آیپائو کاملاً با J7 یکسان است و بنابراین در اینجا هم شاهد همان صفحه آمپر دیجیتالی 10.25 اینچی، نمایشگر مرکزی عمودی 10.4 اینچی، غربیلک فرمان D شکل و نورپردازی داخلی 64 رنگ هستیم. این سدان الکتریکی همچنین به سیستم رانندگی هوشمند هوآوی هم مجهز شده که با استفاده از رادار موج میلی‌متری و دوربینی با زاویه دید گسترده 120 درجه، سیستم‌های کمک‌راننده سطح دو را فراهم می‌کند.

    آیپائو به یک پیشرانه الکتریکی با 190 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور مجهز شده است و برای آن دو نوع پکیج باطری مختلف قابل انتخاب خواهد بود. نمونه اول یک پکیج 50.1 کیلووات ساعتی است که برد 460 کیلومتری را فراهم می‌کند درحالی‌که دومی با ظرفیت 64.5 کیلووات ساعت بردی 600 کیلومتری به خودرو می‌دهد. این خودرو ظرف 7.6 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن 142 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. قیمت سی‌هائو آیپائو در چین از 130 هزار یوآن معادل 19 هزار دلار یا 570 میلیون تومان آغاز می‌شود.

    آیپائو نیز که به‌تازگی راهی بازار چین شده در اصل نسخه الکتریکی A5 یا همان J7 محسوب می‌شود. آیپائو در زبان چینی به معنای دویدن است. این سدان الکتریکی جدید در ظاهر شباهت زیادی به نسخه بنزینی خود دارد و در اینجا هم شاهد همان چراغ‌های باریک جلو و چراغ‌های سراسری عقب J7 هستیم ولی سپر جلوی خودرو بازطراحی شده و ورودی هوای آن بسیار کوچک‌تر شده است. در عقب نیز صرفاً سر اگزوزها حذف شده‌اند. همچنین حالا یک درگاه شارژ هم روی گلگیر جلو دیده می‌شود. آیپائو مثل نسخه بنزینی 4,770 میلی‌متر طول، 1,820 میلی‌متر عرض و 1,510 میلی‌متر ارتفاع داشته و فاصله محوری آن 2,760 میلی‌متر است.

    داخل آیپائو کاملاً با J7 یکسان است و بنابراین در اینجا هم شاهد همان صفحه آمپر دیجیتالی 10.25 اینچی، نمایشگر مرکزی عمودی 10.4 اینچی، غربیلک فرمان D شکل و نورپردازی داخلی 64 رنگ هستیم. این سدان الکتریکی همچنین به سیستم رانندگی هوشمند هوآوی هم مجهز شده که با استفاده از رادار موج میلی‌متری و دوربینی با زاویه دید گسترده 120 درجه، سیستم‌های کمک‌راننده سطح دو را فراهم می‌کند.

    آیپائو به یک پیشرانه الکتریکی با 190 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور مجهز شده است و برای آن دو نوع پکیج باطری مختلف قابل انتخاب خواهد بود. نمونه اول یک پکیج 50.1 کیلووات ساعتی است که برد 460 کیلومتری را فراهم می‌کند درحالی‌که دومی با ظرفیت 64.5 کیلووات ساعت بردی 600 کیلومتری به خودرو می‌دهد. این خودرو ظرف 7.6 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن 142 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. قیمت سی‌هائو آیپائو در چین از 130 هزار یوآن معادل 19 هزار دلار یا 570 میلیون تومان آغاز می‌شود.

    آیپائو نیز که به‌تازگی راهی بازار چین شده در اصل نسخه الکتریکی A5 یا همان J7 محسوب می‌شود. آیپائو در زبان چینی به معنای دویدن است. این سدان الکتریکی جدید در ظاهر شباهت زیادی به نسخه بنزینی خود دارد و در اینجا هم شاهد همان چراغ‌های باریک جلو و چراغ‌های سراسری عقب J7 هستیم ولی سپر جلوی خودرو بازطراحی شده و ورودی هوای آن بسیار کوچک‌تر شده است. در عقب نیز صرفاً سر اگزوزها حذف شده‌اند. همچنین حالا یک درگاه شارژ هم روی گلگیر جلو دیده می‌شود. آیپائو مثل نسخه بنزینی 4,770 میلی‌متر طول، 1,820 میلی‌متر عرض و 1,510 میلی‌متر ارتفاع داشته و فاصله محوری آن 2,760 میلی‌متر است.

    داخل آیپائو کاملاً با J7 یکسان است و بنابراین در اینجا هم شاهد همان صفحه آمپر دیجیتالی 10.25 اینچی، نمایشگر مرکزی عمودی 10.4 اینچی، غربیلک فرمان D شکل و نورپردازی داخلی 64 رنگ هستیم. این سدان الکتریکی همچنین به سیستم رانندگی هوشمند هوآوی هم مجهز شده که با استفاده از رادار موج میلی‌متری و دوربینی با زاویه دید گسترده 120 درجه، سیستم‌های کمک‌راننده سطح دو را فراهم می‌کند.

    آیپائو به یک پیشرانه الکتریکی با 190 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور مجهز شده است و برای آن دو نوع پکیج باطری مختلف قابل انتخاب خواهد بود. نمونه اول یک پکیج 50.1 کیلووات ساعتی است که برد 460 کیلومتری را فراهم می‌کند درحالی‌که دومی با ظرفیت 64.5 کیلووات ساعت بردی 600 کیلومتری به خودرو می‌دهد. این خودرو ظرف 7.6 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن 142 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. قیمت سی‌هائو آیپائو در چین از 130 هزار یوآن معادل 19 هزار دلار یا 570 میلیون تومان آغاز می‌شود.

    منبع خبر: