جمعه, 10 فروردین 1403
منو اصلی

 

در حاشیه رونمایی از آریزو 6 .

 

راهکار مدیران خودرو برای حفظ سهم بازار در صورت واردات خودرو

مدیرعامل شرکت مدیران خودرو راهکار این شرکت برای حفظ سهم بازار خودروهای تولیدی این شرکت در صورت ازسرگیری واردات خودرو به کشور را اعلام کرد.  

ازسرگیری واردات خودرو برای خودروسازان چینی فعال در بازار ایران یک خطر بالقوه تلقی می‌شود که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

مدیران خودرو با عددی در حدود 500 هزار دستگاه خودروی فروخته شده در ایران و شبکه گسترده‌ای از نمایندگی‌های خدمات فروش و پس از فروش نیز از این قاعده مستثنی نیست


جک لی مدیرعامل شرکت مدیران خودرو در حاشیه رونمایی آریزو6پرو به خوبی این دغدغه را نشان داد و اعلام کرد که برای چنین شرایطی آمادگی کامل در مدیران خودرو وجود دارد.

این مدیر چینی صنعت خودرو ایران ضمن تاکید بر مزیت‌های مدیران خودرو مانند شبکه گسترده خدمات در سراسر کشور، راهکار این برند برای حفظ سهم بازار را اعلام کرد.

لی، برنامه‌ریزی برای عرضه چری آریزو8 در ایران را مهمترین برنامه این شرکت در صورت از سرگیری واردات اعلام کرد و گفت: در صورتی که واردات خودرو در ایران از سر گرفته شود عرضه آریزو8 را در اولویت برنامه‌های این شرکت قرار می‌ دهیم.

هر چند این برنامه از سوی مدیران خودرو برای حفظ سهم بازار در صورت بازگشایی واردات خودرو مطرح شد اما می‌شود گوشه چشمی نیز به رقابت این برند با محصول KMC J7 کرمان موتور داشت.

منبع خبر: