جمعه, 10 فروردین 1403
منو اصلی

 

خبرگوناگون .

 

کراس اوورهای جک JS6 و JS4 با برند سهول در بازار روسیه

دو کراس اوور جدید جک به نام‌های JS4 و JS6 در تاریخ 19 اوت سال جاری در سالن فستیوال شهر سوچی روسیه به عرضه عمومی درمی‌آیند. طبق گزارش‌های مختلف، JS4 در پاییز و JS6 تا پیش از پایان سال جاری روانه بازار می‌شوند  

کراس اوور JS6 با 4.605 متر طول حدود 12 سانتیمتر بزرگ‌تر از مدل JS4 بوده و فاصله بین محورهای آن به 2.72 متر می‌رسد. البته این خودرو قادر به کشیدن تریلر نیست و به طور کلی قابلیت یدک کشی برای آن ارائه نشده است.نسخه روسی JS4 با دو موتور متفاوت در دسترس خریداران قرار می‌گیرد؛ یک موتور 1.4 لیتری توربوشارژ با قدرت 136 اسب بخار و گشتاور 200 نیوتن متر و یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 109 اسب بخار و گشتاور 150 نیوتن متر. موتور تنفس طبیعی به گیربکس 6 سرعته دستی، و پیشرانه توربوشارژ به گیربکس رباتیک 6 سرعته دوکلاچه (6MKP) یا گیربکس واریاتور (دورمتغیر) Punch VT3S متصل شده است.

از طرف دیگر، جک JS6 تنها با یک موتور توربوشارژ عرضه می‌شود که قادر به تولید 174 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور بوده و به گیربکس دستی یا اتوماتیک متصل شده است. این ماشین به سیستم تعلیق عقب مجهز بوده که علاوه بر هندلینگ راحت‌تر، آسودگی را برای سرنشینان ردیف دوم فراهم می‌آورد.

در بازار روسیه، کراس اوور JS4 با نام X4 و JS6 با نام سهول QX شناخته می‌شود. البته سهول QX در بازار چین دارای موتور قوی‌تر با پارامترهای خروجی بهتری است (184 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر). از امکانات و تجهیزات این ماشین در بازار روسیه می‌توان به سنسورهای پارکینگ، کروز کنترل، دوربین نمای عقب، تایر زاپاس، دوربین نقطه کور، سقف شیشه‌ای و سانروف اشاره کرد.

بد نیست بدانید که سهول QX در بازار چین از امکاناتی نظیر کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار رانندگی بین خطوط، سرویس‌های اینترنتی متعدد و غیره بهره می‌گیرد. کابین این ماشین به یک نمایشگر یکپارچه مجهز بوده، به طوری که پنل 12.3 اینچی سمت راست برای سیستم اطلاعات سرگرمی و پنل 12.3 اینچی سمت چپ برای نمایش اطلاعات بحرانی ماشین مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا نسخه روسی، یعنی JS6 نیز با همین امکانات کابین روانه بازار می‌شود یا خیر.

ر.

 
داغ ت
 
داغ 

بد نیست بدانید که سهول QX 

منبع خبر: