جمعه, 31 فروردین 1403
منو اصلی

 

خبرگوناگون .

 

فیس لیفت هیوندای سانتافه نمایشگاه Chengdu Motor Show چین

شرکت هیوندای برای رونمایی از فیس لیفت جدید هیوندای سانتافه در نمایشگاه Chengdu Motor Show چین برنامه ریزی کرده و در همین راستا تصاویری از مدل جدید سانتافه منتشر شده است.  

از نظر ظاهری، فیس لیفت هیوندای سانتافه به سبک جدیدی از جلوپنجره مشکی مجهز شده است، قسمت جلویی نیز ارتقا یافته است و با لبه جلویی ضخیم با روکش کروم هماهنگ شده است. در قسمت عقب خودرو، چراغ‌های عقب دوتایی به شکل C همچنان به هم متصل هستند و رنگ قرمز چراغ به شفاف تغییر یافته است. از نظر اندازه بدنه، خودروی جدید دارای طول، عرض و ارتفاع 4930/1910/1720 میلی متر و فاصله بین دو محور 2865 میلی متر است.

 

نمای عقبی فیس لیفت هیوندای سانتافه جدید

 

از نظر فضای داخلی، قسمت کنترل مرکزی در زیر کنسول مرکزی ارتقا یافته است و دکمه‌های فیزیکی زیادی از جمله سیستم سرگرمی، کنترل تهویه مطبوع، حالت رانندگی و تنظیمات صندلی در کنسول جدید دیده می‌شود. خودروی جدید همچنان از یک صفحه کنترل مرکزی ایستاده با قابلیت کنترل راه دور بهره می‌برد. علاوه بر این، سیستم شناسایی اثر انگشت قبلی حذف شده است.

 

فضای داخلی هیوندای سانتافه جدید

 

از نظر پیشرانه، خودروی جدید به موتور 2.0 لیتری توربوشارژ با حداکثر قدرت 226 اسب بخار و حداکثر گشتاور 353 نیوتن متر مجهز شده است. نیروی تولیدی توسط یگ گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به محورها انتقال پیدا می‌کند.

 

 

 
منبع خبر: