جمعه, 31 فروردین 1403
منو اصلی

 

تازه های خبر.

 

خودرو برقی جک E J7 مدل 2023 ، سدان الکتریکی با برد 492 کیلومتری

شرکت خودروسازی JAC چین دیدگاه بسیار واضحی نسبت به آینده خودرو دارد و آینده صنعت خودرو را متعلق به خودروهای الکتریکی می‌داند، به همین دلیل این شرکت برای بودجه‌های مختلف پیشنهاد خودرو دارد. هاچ‌بک E10X که تا چند هفته ارزان‌ترین خودرو برقی بازار مکزیک بود، یک شاسی بلند برقی به نام E SEI4 PRO و سدان E J7 است که قیمت آن 764000 پزو (حدود 38 هزار دلار معادل یک میلیارد و 256 میلیون تومان است. در این مقاله به بررسی مشخصات فنی و تجربه رانندگی این خودرو می‌پردازیم.  

جک E J7 مدل 2023: طراحی ظاهری

این سدان برقی از طراحی محتاطانه و محافظه کارانه برخوردار است که به دل می‌نشیند. نکته قابل توجه دیگر این خودرو تنها در رنگ سفید ارائه می‌شود. از دیگر تجهیزات این خودرو می‌توان به چراغ های جلو LED با چراغ های DRL یکپارچه (دی لایت)

چراغ عقب LED که بایک نوار LED بر روی درب صندوق عقب،رینگ های آلومینیومی 17 اینچی اشاره کرد.

جلوپنجره خاص، برچسب با عنوان تمام الکتریکی و نشان E J7 در نمای عقب این خودرو را از نظر ظاهری از مدل بنزینی متفاوت می‌کند. در محلی شبیه گریل جلوپنجره درگاه شارژ مخفی است، برای دسترسی به آن، دکمه ای را در قسمت پایین کنسول مرکزی فشار دهید تا یک درب اتوماتیک باز شود.

نمای عقب جک E J7 مدل 2023

جک E J7 مدل 2023: فضای داخلی

نکته قابل توجه طراحی داخلی زیبا است که همراه با مواد با کیفیت خوب، هنگام سوار شدن واقعاً شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

در داخل سدان برقی جک J7 از پلاستیک‌های نرم و همچنین روکش مشکی پیانویی روی قسمت های خاص استفاده شده است و بخش‌های پلاستیکی با دوخت سفید تزئین شده است. صندلی ها، پانل درها، کنسول وسط و فرمان همگی از جنس چرم مصنوعی استفاده شده است.

فضای داخلی جک E J7 مدل 2023

چیزی که داخل خودرو خودنمایی می کند یک صفحه نمایش بزرگ سیستم اطلاعات سرگرمی از نوع تبلت است که عملکردهای مختلف خودرو از آن طریق کنترل می شود. کیفیت گرافیکی نمایشگر درنمایش رنگ‌ها تجسم خوبی را ارائه می‌دهد، جذابیت بصری دارد. از امکانات سیستم اطلاعات و سرگرمی می‌توان به قابلیت Apple Carplay و Android Auto، رادیو AM/FM.، اندازه 10.4 اینچ عمودی، بلوتوث و USB، سیستم صوتی هشت بلندگو و دوربین دنده عقب اشاره کرد

امکانات داخلی مانند سقف پانوراما، ترمز دستی برقی، تهویه مطبوع دو منطقه ای آپشنال، سوکت برق 12 ولت جلو و عقب، دریچه های هوای ردیف دوم، دکمه پاور، دکمه ای برای کنترل وضعیت رانندگی از دیگر امکانات سدان برقی جک J7 است.

از نظر فضا برای سرنشینان، داخل این خودرو بسیار سخاوتمندانه است و افراد باقد 1.77 متری می‌توانند در ردیف دوم صندلی ها بسیار راحت سفر کنند، مزیت دیگری برای این سدان جمع و جور است.

جک E J7 مدل 2023: موتور

زیر کاپوت این J7 برقی یک موتور الکتریکی سنکرون با آهنرباهای دائمی قرار دارد که توان تولید 190 اسب بخار قدرت و

251 پوند فوت گشتاور را دارا است.

پیشرانه جک E J7 مدل 2023

جک E J7 مدل 2023: شارژ و برد حرکتی

این خودرو دارای باتری لیتیوم یون فرو فسفات، با ظرفیت 50.1 کیلووات ساعت است که با پریز برق متناوب خانگی، در 8.5 ساعت 100% شارژ می‌شود و این باتری با استفاده از پریز جریان مستقیم، در 48 دقیقه تا 80 درصد شارژ می شود.

با استفاده از حالت ECO Drive و عدم تجاوز از سرعت 60 کیلومتر در ساعت، 492 کیلومتر را برای حرکت در اختیار راننده قرار می‌دهد. با استفاده از حالت رانندگی شهری، حداکثر برد حرکتی 394 کیلومتر در ساعت را ارائه می‌دهد.

جک E J7 مدل 20

شرکت خودروسا

 

 

منبع خبر: