پنجشنبه, 9 فروردین 1403
منو اصلی

 

 

راه اندازی سرویس در محل کرمان موتور در شهر مشهد +

مدیر عامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو ( نماینده رسمی خدمات پس از فروش محصولات کرمان موتور) از راه اندازی خدمات سرویس در محل در شهر مشهد خبر داد.  

جواد تکی زاده  با  بیان اینکه با توجه به نیازسنجی‌های انجام شده و فروش قابل توجه محصولات شرکت کرمان موتور در شهر مشهد ، ارائه خدمات سرویس در محل موجب رضایت مشتریان می شود خاطر نشان کرد: ارائه این سرویس در استان های تهران و البرز از سال 96 راه اندازی شده است  که در همین راستا  نیز اولین درخواست خدمات سرویس در محل در شهر مشهد در تاریخ 4 آبان با حضور نماینده‌های امداد خودرو و مدیر نمایندگی 2016 کرمان موتور در محل مورد نظر مشتری انجام شد.

وی "صرفه جویی در زمان و هزینه" ، "انجام خدمات مطابق تعرفه های مصوب" ، "اعزام تکنسین های مجرب و آموزش دیده" ، " استفاده از قطعات مورد تایید شرکت کرمان موتور" و " امکان اخذ نوبت در تمامی روزهای هفته" از مزایای خدمات سرویس در محل ذکر کرد.

 

عصر خودرو

 

مدیر عامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو  در مورد چگونگی سرویس های قابل ارائه به مشتری در این طرح گفت : خدمات سرویس در محل شامل تمامی خدمات مربوط به سرویس‌های ادواری خودروها نظیر تعویض روغن موتور و گیربکس ، تعویض فیلتر روغن و بنزین و اتاق ، به روزرسانی نرم افزارگیربکس ، عیب یابی و رفع کد خطا ، به روزرسانی نرم افزارهای صوتی و ... می باشد. 

تکی زاده ضمن تاکید بر کیفیت خدمات و استفاده از تجربه موجود خدمات سرویس در محل طی سال های گذشته در ارائه خدمات به مشتریان متقاضی در شهر مشهد، ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی های انجام شده تا پایان سال جاری خدمات سرویس در محل در سایر کلان شهرها نیز راه اندازی خواهد شد.

 

عصر خودرو

 

بدیهی است ارائه خدماتی نظیر سرویس در محل علاوه بر تکریم مشتریان، در راستای مسئولیت های اجتماعی این شرکت برای کاهش ترافیک، مصرف سوخت و در نهایت کمک به کاهش آلودگی هوا طراحی و توسعه خواهد یافت.

مشتریان شرکت کرمان موتور می توانند جهت اخذ نوبت خدمات سرویس در محل، در استان‌های "تهران" و "البرز" و "شهر مشهد" ، با شماره 42724-021 (داخلی 1) تماس و یا از طریق وب سایت www.bamkhodro.com اقدام نمایند.

منبع خبر: