جمعه, 10 فروردین 1403
منو اصلی

 

 

حضور کرمان موتور با محصولات جدیدش در نمایشگاه خودرو کرمان

شرکت کرمان موتور در حالی به نمایشگاه خودرو کرمان رفته که جدیدترین محصولات خود را در معرض دید قرار داده است.  

یازدهم نمایشگاه بین‌المللی خودرو روز چهارشنبه مورخ ۲۸ دی‌ماه سال ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های جنوب شرق کرمان برگزار شد. شرکت‌های متعددی همچون زامیاد، سایپا دیزل، فردا موتور، مدیران خودرو، بهمن موتور و ... در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و جدیدترین محصولات خود را به نمایش گذاشته‌اند.

کرمان موتور به عنوان یکی از شرکت‌های خودروساز و مونتاژکار مطرح در کشور، سبد متنوعی از محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه نموده است. خودروهای جذاب و جدید در غرفه کرمان موتور، بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جلب کرده و می‌توان ادعا کرد این شرکت، یکی از شلوغ‌ترین غرفه‌های نمایشگاه را در اختیار دارد.

کرمان موتور در یازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان با محصولاتی همچون کراس اوورهای جک S3، جک S5 و جک K7، سدان‌های جک J4 و جک J7 و پیکاپ KMC T8 وارد میدان شده است.

در بین محصولات فوق، پیکاپ KMC T8 با گرافیک جذاب بدنه توانسته توجه بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جلب کند. این ماشین دو دیفرانسیل با موتور ۲ لیتری و قدرت ۱۷۴ اسب بخار، شانس زیادی برای موفقیت در بازار و پیشی گرفتن از رقبای دیگر دارد. تی۸ کرمان موتور از استاندارد آلایندگی یورو ۵ پیروی کرده می‌تواند باری حدود ۸۴۰ کیلوگرم را به راحتی با خود حمل کند.

محصول جذاب دیگر در این نمایشگاه، سدان J7 است که چهره‌ای متفاوت و تهاجمی داشته و در دو رنگ سفید و آبی متالیک در غرفه کرمان موتور حاضر شده است. جک جی۷ به پیشرانه توربوشارژ ۱.۵ لیتری مجهز است که از فناوری GDi بهره می‌گیرد و می‌تواند ۱۷۲ اسب بخار قدرت تولید کند. این ماشین از تجهیزاتی همچون نمایشگر ۱۰.۴ اینچی، کول باکس، سیستم ورود بدون کلید، سیستم استارت دکمه‌ای، سیستم جلوگیری از هرزگردی چرخ‌ها، سیستم ترمز کمکی اضطراری و ... برخوردار بوده و یکی از شکیل‌ترین سدان‌های چینی در بازار ایران به حساب می‌آید. تصاویر مربوط به غرفه کرمان موتور را در ادامه مشاهده می‌کنید.

 
منبع خبر: