جمعه, 10 فروردین 1403
منو اصلی

 

 

معرفی هیوندای آزرا 2018 در «چهارشنبه های آموزشی» کرمان موتور

کرمان موتور که طرح «چهارشنبه های آموزشی» را با هدف معرفی آپشن های خودروهای تولیدی استارت زده بود، به زودی از هیوندای آزرای 2018 و امکانات آین خودرو در برنامه چهارشنبه های آموزشی رونمایی خواهد کرد.  

کرمان موتور که چند هفته ای می شود به پخش برنامه چهارشبه های آموزشی در صفحه اینستاگرام این شرکت مشغول است، از آغاز برنامه جدید این کمپین آموزشی با حضور آزرا 2018 خبر داد.
این برنامه از کانال تلویزیون کرمان موتور در اینستاگرام پخش می شود و در آن به طور اختصاصی به امکانات و آپشن های هیوندای آزرا پرداخته می شود. زمان پخش این برنامه به طور دقیق مشخص نیست اما انتظار می رود به زودی از اینستاگرام کرمان موتور پخش این برنامه آغاز شود.

آزرا 2018 که جدیدترین عضو از هیوندای های کرمان موتور است به تازگی و با برداشته شدن بخشی از محدودیت ها از گمرک ترخیص و به تعدادی از خریداران تحویل داده شده است.

نسل ششم هیوندای آزرا با سه نوع پیشرانه مختلف به بازار جهانی، عرضه و شامل موتورهای 3، 3.5 و 2.4‌ لیتری می‌شود.
از آن‌جایی‌که پیش‌ از این منع واردات خودروهای با حجم موتور بالای 2500سی‌سی به کشور وجود داشت، تنها نوع مجهز به پیشرانه چهار سیلندر 2.4‌لیتری قابلیت ورود به بازار کشور را داشت.

این موتور توانایی تولید نیرویی معادل 187 اسب‌بخار، قدرت و حداکثر گشتاور 241 نیوتون‌متر را دارد. نیروی تولیدشده موتور نیز به کمک جعبه‌دنده 6‌سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.
علاقه مندان می توانند چهارشنبه هر هفته از طریق IG-TV صفحه اینستاگرام شرکت کرمان موتور به نشانی www.instagram.com/kermanmotor ویدئوی روش استفاده و نگهداری از محصولات این شرکت را مشاهده کنند.

منبع خبر: