شنبه, 1 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

 

نگاهی به هیوندای توسان فیس لیفت 2019!

در نمایشگاه خودرویی 2018 نیویورک، هیوندای از توسان فیس لیفت مدل 2019 خود رونمایی کرد. خودرویی که در زیر لایه‌های فلزی آن، رینگ، فن‌آوری، موتور و عناصر داخلی جدیدی به چشم می‌خورند. اکنون می‌دانیم که توسان موتور 1.6 لیتری توربوشارژ خود به همراه سیستم انتقال قدرت دوکلاچه اش را کنار زده و به‌جای آن، دارای یک موتور 2.4 لیتری تنفس طبیعی 4 سیلندر شده است.  

بااین‌حال، به‌تازگی، هیوندای از قیمت این خودرو بعلاوه مؤلفه‌های جدید دیگر این  کراس اوور پرده برداشته است.

خبر بزرگی که در مورد توسان 2019 وجود دارد، اضافه شدن فن‌آوری ایمنی حس هوشمند در تمامی‌تریم های این خودروی تازه‌وارد است. فن‌آوری که شامل سامانه‌ای برای جلوگیری از برخورد مستقیم خودرو، سامانه حفظ خودرو  بین خطوط و هشدار خودرو برای توجه بیشتر راننده در هنگام رانندگی می‌شود.

در کنار این فن‌آوری ایمنی توسان، تمامی نسخه‌های توسان 2019 شامل ترمز الکترونیکی مخصوص پارک و یک صفحه‌نمایش 7 اینچی رنگی به همراه اندروید اتو و اپل کار پلی می‌شوند.

نسخه پایه توسان موسوم به SE، با موتور 2 لیتری 4 سیلندر خود که توانایی تولید 164 اسب بخار قدرت و 205 نیوتون متر گشتاور را دارد، باقیمت 23,200 دلار در بازارهای جهانی به فروش خواهد رفت. نسخه SEL این خودرو کره‌ای، دارای موتور حجیم‌تر 2.4 لیتری خواهند بود که 181 اسب بخار قدرت و 245 نیوتون متر گشتاور را به زیر پای راننده منتقل می‌کنند. نسخه‌ای که باقیمت 25,600 دلار به فروش خواهد رفت.

اما بالاترین نسخه توسان که شامل امکاناتی مانند کروز کنترل هوشمند، برف‌پاک‌کن‌های مجهز به سنسور باران، سیستم تشخیص عابر پیاده، سقف سانروف پانورامیک، تهویه مطبوع مخصوص صندلی‌های جلو، گرم‌کن صندلی عقب و یک صفحه‌نمایش 8 اینچی مخصوص ناوبری می‌شود، برچسب قیمتی 31,550 دلار را بر روی خود می‌بیند.

منبع خبر: