جمعه, 10 فروردین 1403
منو اصلی

 

 

قیمت و شرایط فروش اقساطی جک S5 اتوماتیک اعلام شد

شرکت خودروسازی کرمان موتور این روزها در برند جک خود روزهای خوبی را می‌گذراند و فروش‌های ویژه پی در پی این شرکت برای محصولات مختلف جک و اعلام شرایط متنوع آن در شرایط کنونی، گویای وضعیت متعادل این شرکت است. اما در جدیدترین اطلاعیه یک شرکت لیزینگی، قیمت و شرایط فروش ویژه جک S5 اتوماتیک اعلام شده است که نسبت به سایر شرکت‌ها از انعطاف بسیار خوبی برخوردار است.  

شرکت لیزینگ مهر آسا اطلاعیه‌ای از قیمت جدید یکی از پرطرفدارترین محصولات یعنی جک S5 اتوماتیکرونمایی کرد و شرایط فروش آن را اعلام نمود. در حالیکه بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در حال حاضر با مشکل عدم وجود محصول مواجه هستند و پیش فروش‌های خود را برای ماه‌های بعدی انجام می‌دهند ولی این شرکت لیزینگ علیرغم مشتریان زیاد توانسته مدیریت خوبی روی تقاضای بازار داشته باشد و حتی شرایط فروش اقساطی را پس از محصول اس 3 خود برای جک S5 اتوماتیک نیز فراهم نماید.

جک s5

۷

طبق اعلام شرکت، قیمت آذرماه این خودرو 231 میلیون تومان تعیین شده است.

در این شرایط فروش جک S5 اتوماتیک مشتری امکان انتخاب تسهیلات 50 تا 80 میلیون تومانی را خواهد داشت که طبیعتا بسته به پیش پرداخت وی دارد. پیش پرداخت لازم برای این خودرو از 151 تا 181 میلیون تومان تعیین گردیده است. اقساط این فروش اقساطی به صورت سه ماه یکبار خواهد بود و همگی تسهیلات ارائه شده در مدت 12 ماه از مشتری دریافت خواهد شد.

کمترین قسط ماهانه پرداختی مشتری در این طرح فروش 14 میلیون تومان و بیشترین قسط نیز 22 میلیون تومان ماهانه خواهد بود. همچنین پرداخت‌های قانونی به طور کامل از مشتری دریافت خواهد شد و هیچ کدام از خودروها بدون بیمه بدنه به مشتری عرضه نمی‌شود که مبلغ بیمه بدنه خودروها حدود یک میلیون و 400 هزار تومان تعیین گردیده است.

جک S5 اتوماتیک

البته گفتنی است که مشاهدات از بازار نشان می‌دهد که در حال حاضر قیمت جک S5 اتوماتیک در بازار آزاد کمتر از رقم اعلامی کرمان موتور بوده ولی به دلیل قیمت بالا عملا بسیاری از مشتریان توانایی خرید نقدی آن را ندارند که با تسهیلات عرضه شده توسط این شرکت لیزینگ بسیاری از این مشتریان توانایی خرید این خودرو را خواهند داشت.

منبع خبر: