پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

اخبارشهر

 

گردهمایی جک سواران در سرمای بلوار پاکنژاد

صبح روز جمعه هشتم اسفند ماه 1399، گروه جک سواران پس از چندین ماه دوری به دلیل شیوع بیماری کرونا در بلوار پاکنژاد تهران گرد هم آمدند و به تبادل تجربیات خود با یکدیگر پرداختند. در این گردهمایی که حدودا 30 دستگاه از انواع مدل‌های جک حضور داشتند، غالبا خودروی جک S5 به چشم می‌خورد. همچنین عدم حضور جک J4 در این گردهمایی از نکاتی بود که بیش از هر چیز دیگری قابل مشاهده بود. چرا که مالکان و طرفداران این خودرو همیشه در گردهمایی‌های گروه جک سواران حضور چشمگیری داشته‌اند.  

صبح روز جمعه هشتم اسفند ماه 1399، گروه جک سواران پس از چندین ماه دوری به دلیل شیوع بیماری کرونا در بلوار پاکنژاد تهران گرد هم آمدند و به تبادل تجربیات خود با یکدیگر پرداختند. در این گردهمایی که حدودا 30 دستگاه از انواع مدل‌های جک حضور داشتند، غالبا خودروی جک S5 به چشم می‌خورد. همچنین عدم حضور جک J4 در این گردهمایی از نکاتی بود که بیش از هر چیز دیگری قابل مشاهده بود. چرا که مالکان و طرفداران این خودرو همیشه در گردهمایی‌های گروه جک سواران حضور چشمگیری داشته‌اند.

به عبارت دیگر در این برنامه حدود 3 دستگاه جک J5، یک دستگاه جک S3 و بیش از 20 دستگاه جک S5 دنده‌ای و اتوماتیک حضور داشتند. این موضوع نشان می‌دهد که این برند چینی در بازار ایران عموما با مدل S5 در میان مردم شناخته می‌شود و به نوعی پرفروش‌ترین محصول آن است.

جک S5 کراس‌اووری موفق و پرفروش در بازار ایران است که در آن زمان توانست به یکی از موفق‌ترین کراس‌اوورهای زیر 100 میلیون تومان بازار تبدیل شود. . این خودرو در ابتدا تنها با جعبه‌دنده 6 سرعته دستی به بازار عرضه می‌شد که هماهنگی بالایی با پیشرانه دو لیتری توربو دارد. موتور چهار سیلندر این خودرو توانایی تولید 174 اسب‌بخار داشته که برای این خودرو عدد قابل توجهی است. اما پس از یکسال از عرضه این خودرو، مدل اتوماتیک آن نیز به بازار عرضه شد که به دلیل داشتن امکانات رفاهی بیشتر، مورد استقبال خریداران قرار گرفت. در حال حاضر نیز جک S5 را می‌توان با وجود گزینه‌های متعدد، یکی از خودروهای محبوب بازار دانست که با داشتن رقبای توانمند، آمار فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

از دیگر مدل‌های جک در ایران می‌توان به سدان‌های از دیگر مدل‌های جک در ایران می‌توان به سدان‌های J4 و J5 اشاره کرد. جک J4 نیز که سدان اقتصادی این برند به‌شمار می‌رود، در زمان عرضه به دلیل قیمت رقابتی و همجنین سابقه مثبت این برند در ذهن خریداران، با استقابل نسبتا مناسبی همراه شد. این در حالی است که جی 4 در بازار رقبای سرسختی را پیش روی خود دارد. همچنین S3 نیز دیگر محصول این شرکت است که در رده کراس‌اوورهای سایز کوچک شهری قرار می‌گیرد. اس 3 در بازار ایران رقابت نزدیکی را با چانگان CS35 و ام‌وی‌ام ایکس 22 تجربه می‌کند.

شایان ذکر است در دوران همه گیری ویروس کرونا و شدت گرفتن شیوع این ویروس خطرناک، برپایی گردهمایی‌های خودرویی مستلزم رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی است. با این وجود می‌توان گفت که گردهمایی جک سواران در بلوار پاکنژاد تهران به دلیل آنکه در فضای باز برگزار شد و تعداد شرکت‌کنندگان چندان زیاد نبوده، فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی تا حدودی رعایت شده است. اما باید این نکته را مدنظر داشت که در گردهمایی‌های آتی چنین مواردی مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

 کنید.
 
منبع خبر: