جمعه, 31 فروردین 1403
منو اصلی

 

خودروسازان خارجی

 

نگاهی به طراحی نسل بعدی کیا نیرو مدل 2023 + عکس

نیرو ثابت کرد که مدل بسیار موفقی برای کیا است. این خودرو به عنوان وسیله نقلیه خالص ICE، هیبریدی، پلاگین هیبریدی یا e-Niro کاملاً الکتریکی (که در آمریکای شمالی با نام Niro EV نیز شناخته می شود) فروخته می شود.  

جاسوسان ما قبلاً نمونه های استتار شده ای از نسل دوم نیرو را دیده اند که در حال رانندگی است، اما واقعاً نمی توانیم بگوییم که ظاهراً به چه شکل است، زیرا فقط قسمت کابین قابل مشاهده بودنگاهی به طراحی نسل بعدی کیا نیرو مدل 2023 + عکس

 

این رندر ممکن است به ما کمک کند تا کنجکاوی خود را برطرف کنیم. این یک کراس اوور خوش قیافه، دارای تغییراتی در چهره فعلی خانواده کیا است. هنرمندی که آن را خلق کرده است، ستون C سیاه شده و برخی از روکش های پلاستیکی پررنگ را در قسمت پایین درب ها به آن داده است، که در اطراف قوس چرخ جلو و روی سپر امتداد دارد.

 

این خودرو دارای آرم جدید کیا و همچنین یک نوار نوری است که چراغ های LED را به خوشه های چراغ جلو متصل می کند. همه اینها در این مرحله حدس و گمان محض است.

 

نسل بعدی نیرو به احتمال زیاد بر اساس تحول در مدل های موجود ساخته خواهد شد، نه پلتفرم جدید E-GMP. این بدان معناست که بسته های بزرگ باتری یا فناوری 800 ولتی پلتفرم جدید را بدست نخواهد آورد، اگرچه انتظار داریم کیا کارایی، عملکرد و دامنه را نسبت به مدل فعلی بهبود بخشد (احتمالاً با دانش حاصل از توسعه E-GMP).

E-GMP).

 

69.jpg

منبع خبر: