جمعه, 31 فروردین 1403
منو اصلی

 

شرکت هیوندای موتور کره جنوبی اعلام کرد .

 

عرضه خودروهای لوکس جنسیس به بازار اروپا .

شرکت هیوندای موتور کره جنوبی اعلام کرد که برند برتر خود را با نام جنسیس Genesis از تابستان امسال به بازار اروپا عرضه خواهد کرد.  

شرکت هیوندای اولین خودروی سدان و شاسی بلند پرچمدار خود را تحت برند جنسیس در یکی از سریعترین بازارهای وسایل نقلیه الکتریکی جهان عرضه خواهد کرد.

جنسیس، که به عنوان برند لوکس و مستقل هیوندای در سال 2015 برای رقابت با مارک های برتر مانند بی ام و، مرسدس و لکسوس معرفی شد، اعلام کرد که هر دو مدل معمولی و الکتریکی را در این منطقه به فروش خواهد رساند.

شرکت "جنسیس موتور اروپا" در بیانیه ای گفت: خودروی الکتریکی G80 اولین جنسیس تمام برقی است که وارد اروپا می شود.

این شرکت افزود: دو مدل خودروی الکتریکی دارای باتری دیگر نیز به دنبال این مدل عرضه خواهند شد و در سال اول حق انتخاب سه اتومبیل جنسیس با آلایندگی کربن صفر را به مشتریان اروپایی ارائه می دهند.

این واحد همچنین تأکید کرد که سفارشات Genesis G80 سدان و Genesis GV80  شاسی بلند در ماه ژوئن آغاز خواهد شد و سدان های جدید G70 و GV70 SUV به زودی پس از آن عرضه می شوند.

اطلاعات انجمن تولیدکنندگان اتومبیل اروپا (ACEA) نشان می دهد که فروش خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی در اتحادیه اروپا در سال گذشته تقریباً به بیش از 1 میلیون وسیله نقلیه رسیده است که بیش از 10 درصد از فروش کلی را تشکیل می دهد.

منبع خبر: