چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

شرکت کی تی ال اعلام کرد:

 

انجام سرویس های ادواری خودروهای هیوندای در محل مشتری

نماینده رسمی خودرهای سواری هیوندای در ایران از ارائه سرویس های ادواری خودروهای هیوندای در محل مورد نظر مشتریان خبر داد.  

" خدمات سرویس در محل " شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو تنها نماینده رسمی خودروهای سواری هیوندای در ایران، به عنوان امداد خودرو در شرایط خرابی خودرو نیست و امکان انتقال خودرو مشتری توسط تکنسین، مجاز نمی باشد.

براساس این گزارش، ضروری است دارندگان خودروهای هیوندای برای استفاده از این سرویس، فضای مناسب مانند پارکینگ مسقف یا حیاط مناسب و برق شهری در اختیار تکنسین قرار دهند.

سرویس های تعمیراتی که به ایمنی خودرو مرتبط می باشد شامل سیستم ترمز، سیستم فرمان، سیستم سوخت رسانی، سیستم کیسه هوا، سیستم ضد سرقت و قفل مرکزی فعلا به صورت سرویس در محل قابل انجام نیست.

سرویس خدمت در محل شرکت کی تی ال، فقط در محدوده شهر تهران و خارج از منطقه طرح ترافیک خودرو است که هزینه رفت و آمد برای این سرویس مبلغ دو میلیون ریال می باشد که در فاکتور نهایی علاوه بر هزینه سرویس ادواری خودرو( قطعه و اجرت )، اخذ خواهد شد.

زمان انجام خدمات سرویس در محل، برحسب برنامه کاری تعمیرگاه با مشتری هماهنگ می شود و الزاما زمان درخواستی مشتری ملاک عمل نمی باشد.

دارندگان خودروهای سواری هیوندای برای هماهنگی و تعیین وقت به منظوراستفاده از خدمات سرویس در محل می توانند با شماره تلفن 91007757 داخلی 2780 تماس حاصل کنند.

منبع خبر: