جمعه, 31 فروردین 1403
منو اصلی

 

مشخصات فنی و امکانات کراس اوور جدید کرمان موتور منتشر شد.

 

شمارش معکوس برای عرضه شاسی بلند KMC K7 به بازار

شرکت کرمان موتور همزمان با اعلام شرایط فروش جدید KMC K۷، صفحه مشخصات فنی ،امکانات و کاتالوگ این محصول را به بخش محصولات وب سایت رسمی این شرکت اضافه کرد. کرمان موتور شعار " آرامش در کالبدی سرکش" را برای این محصول جدید انتخاب کرده است.  

کراس اوور جدید kmc k7 یکی از محصولات جدید و رده بالای بازار خودروهای تازه وارد چینی است که از زبان طراحی روز بهره می برد و همین موضوع آن را از دیگر رقبا متمایز می کند. چراغ های باریک روشنایی در روز در جایگاهی که عادت به قرارگیری چراغ اصلی خودرو در آن نقطه را داشتیم مهمترین مشخصه این سبک جدید طراحی است.

 

عصر خودرو

 

از مهمترین نکات قابل توجه در مشخصات فنی k7 می توان به درج دو قدرت 171 و 161 اسب بخار اشاره کرد که در کنار قدرت 161 اسب بخاری عبارت استاندارد یورو5 درج شده است و در منابع اصلی، قدرت نسخه یورو6، 171 اسب بخار اعلام شده است. K7 با این مشخصات فنی یکی از قوی ترین 1.5 لیتری های توربو بازار است و عمده رقبای آن حدود 10 اسب بخار قدرت کمتر ارائه می کنند.

 

عصر خودرو

 

شرکت کرمان موتور از صبح روز دوشنبه 21 تیرماه، پیش فروش این خودرو با قیمت قطعی 950 میلیون تومان و موعد تحویل دی ماه 1400 را آغاز خواهد کرد.

 

عصر خودرو

 

منبع خبر: