آقای مهندس شه بخش مدیرعامل صنایع خودروسازی کرمان به همراه آقای شهسوارپور مدیرعامل شرکت عمران ارگ روز پنجشنبه مورخ 1404.02.04 با سفیر و دبیر اول اقتصادی جمهوری خلق چین ملاقات نمودند.ایشان ضمن ابراز خرسندی از روابط اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و صنعتی دو کشور اظهار نمودند در حال حاظر پنج خودرو ساز مستقر در ارگ جدید با مشارکت برندهای معتبر چینی به تولید سالیانه دهها هزارخودرو اقدام و ضمن کمک به اشتغال و توسعه زیر ساختهای منطقه ظرفیت های مناسبی را برای روزآمد کردن بازار خودرو کشور فراهم کرده اند.مهندس شه بخش با بیان اینکه فرصت های فراوانی برای گسترش همکاری های تولیدی و سرمایه گذاری در ارگ جدید فراهم است ،از جناب سفیر و هیئت همراه برای بازدید از ظرفیت های عظیم سرمایه گذاری و تولیدی منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بویژه در بخش خودرو دعوت بعمل آوردند. |