جمعه, 31 فروردین 1403
منو اصلی

 

گزارش تصویری از غرفه کرمان موتور در نمایشگاه مشهد

 

کرمان موتور با دست پر به میدان آمد.

شرکت کرمان موتور که ماه گذشته طی مراسمی از لوگو و هویت بصری جدید خود پرده برداری کرده بود، حال با جدیدترین محصولات تولیدی یعنی KMC K7، KMC J7، KMC T8 به نمایشگاه خودروی مشهد آمده است.  

به گزارش روابط عمومی صنایع خودروسازی کرمان، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو روز نهم شهریور ماه با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور در مشهد افتتاح شد. گروه صنعتی کرمان خودرو با تمام ظرفیت خود در این نمایشگاه حضور یافت. شرکت کرمان موتور از جمله شرکتهای صنایع خودرو سازی کرمان در این نمایشگاه حضوری پر رنگ داشت و غرفه ان به شدت مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

در غرفه شرکت کرمان موتور جدیدترین محصولات برند KMC شامل  K7، J7، T8  و برند جک S3 ، S5 ، J4 در معرض بازدید عموم قرار گرفت. گل سرسبد محصولات کرمان موتور خودروی   KMC J7 بود که به تازگی توسط این خودروساز رونمایی شده و بخش کثیری از بازدید کنندگان نمایشگاه خودرو مشهد را به سمت خود کشید. سدان جی٧ که به دلیل مدرن بودن و المان های خاص ظاهری مورد توجه علاقه مندان خودرو قرار گرفته، اینجا هم جزو پر بازدیدترین های نمایشگاه بود.

مشخصات J7

کی‌ام‌سی J7 از یک موتور 4 سیلندر بنزینی 1.5 لیتری توربوشارژ و مجهز به فناوری GDI با قدرت 172 اسب بخار در دور موتور 5500 دور بر دقیقه بهره می‌برد. پیشرانه‌‌ای که 280 نیوتن‌متر گشتاور را در بازه دور موتورهای 1800 تا 3500 دور بر دقیقه، از طریق یک گیربکس دوکلاچه شش سرعته تَر راهی چرخ‌های جلو می‌کند.

پیکاپ T8 نیز که اخیرا جزو پرفروش ترین های سگمنت خود است، در دو نسخه فابریک و تیونینگ شده در غرفه کرمان موتور قد علم کرده بود.

مشخصات T8

نخستین خودروی پیکاپ کرمان موتور از یک موتور 2 لیتری توربوشارژ بهره می برد. پیشرانه ای که مصرف سوخت بالایی را به این خودرو  تحمیل نمی کند و در عین حال می تواند 174 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این پیشرانه با یک گیربکس 6 سرعته جفت می شود تا در مسیرهای آفرودی ریش و قیچی دست راننده باشد.

شاسی بلند KMC K7 گرانترین خونیز که طرفداران خاص خود را دارد، در کنار برادر مسن تر خود یعنی جک نیو فیس S5 آمده بود تا سبد محصولات کرمان موتور را تکمیل کند.

مشخصات K7

کی ام سی K7 نیز از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر بهره می‌برد. این پیشرانه می‌تواند حداکثر 174 اسب‌بخار قدرت و 251 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.بدلیل برخورداری از تجهیزات مدرن وفناوری بروز یکی از بهترین ها در بازار خودرو کشور است . 

مشخصات S5

فیس لیفت جدید جک S5 از موتور 1.5 لیتری برخوردار است و موتور آن از سیستم تزریق مستقیم سوخت بهره می برد و از منظر کاهش مصرف سوخت شاهد عملکرد بهتری در مقایسه با قبل هستیم. حداکثر قدرت موتور این خودروی کراس اوور کامپکت معادل 161 تا 171 اسب بخار اعلام شده که در دور موتور 5500 پدیدار می شود. 251 نیوتن متر گشتاور حاصل از این پیشرانه نیز از دور 1500 تا 4500 rpm تحت اختیار راننده خواهد بود. دقت بالای گیربکس 6 سرعته دو کلاچ عملکرد مناسب موتور و شتاب بیشتر این محصول جدید را  در پی داشته است.

مشخصات S3

جک S3 دارای یک پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی است که 107 اسب بخار قدرت و 155 نیوتن متر گشتاور دارد. بیشترین قدرت در دور موتور، 6000 دور بر دقیقه و نهایت گشتاور از دور موتور 3500 تا 4500 دور بر دقیقه است . این خودرو دارای جعبه دنده خودکارCVT می باشد.

مشخصات J4 NEW

جک J4  از یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت 1.3 اسب بخار و گشتاور 146 نیوتن متر بهره می برد. یک جعبه دنده اتوماتیک CVT نیز نیروی تولیدی توسط موتور را به چرخ دنده ها می رساند. این مدل به ترمزهای 4 چرخ دیسکی و سیستم ESP مجهز است. امکانات رفاهی آن شامل دو عدد کیسه هوا، کروز کنترل، سیستم پایش باد تایرها، سنسور نور، ایزوفیکس، تریم چرم، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و ... می باشد.

دکتر محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور و دکتر جدی رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مسئولین لشگری و کشوری در زمان برگزاری نمایشگاه مشهد از غرفه کرمان موتور بازدید به عمل آوردند. پیش از این نیز معاون اقتصادی رئیس جمهور از خودروی برقی کرمان موتور بازدید کرده بود.

منبع خبر: روابط عمومی صنایع خودروسازی کرمان