جمعه, 31 فروردین 1403
منو اصلی

شرکت واسپاری کرمان موتور در تاریخ 1384/03/10 به صورت شرکت با مسئولیت محدود و با نام لیزینگ خودرو مهرآسا تاسیس و طی شماره 247587 و شناسه ملی 10102882030 در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسیده است. در ادامه با تغییر نوع شرکت به سهامی خاص موفق به اخذ مجوز فعالیت از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران گردیده است.به منظور معرفی شرکت به عنوان تنها شرکت لیزینگ مجموعه گروه صنایع خودروسازی کرمان و طی مراحل قانونی نام شرکت در خرداد 1401 از "لیزینگ خودرو مهرآسا " به " واسپاری کرمان موتور" تغییر یافته است.

موضوع فعالیت شرکت عبارت از تامین مالی مشتری از طریق تهیه کالا اعم از منقول و غیر منقول توسط شرکت و واگذاری آن به مشتریان در قالب قراردادهای اجاره به شرط تملیک و یا فروش اقساطی درچارچوب قوانین عملیات بانکی بدون ربا می باشد.

ساختارسهامداری شرکت را در حال حاضر مجموعه ای از شرکتهای گروه، شامل صنایع خودروسازی کرمان ،کرمان موتور ، سرمایه گذاری آرمان گستر پاریز ، آرمان موتور ارگ و خدمات تجارت بم خودرو تشکیل داده است.

مرکز اصلی شرکت واقع در تهران ، سعادت آباد ، خیابان صرافهای شمالی، خیابان نوزدهم شمالی ، پلاک 21 طبقات پنجم و ششم می باشد.

بنابر آخرین صورتهای مالی انتشاریافته ، شرکت در پایان سال مالی 1400 از جمع دارائیهایی بالغ بر  1400 میلیارد ریال برخوردار بوده و افزایش سرمایه شرکت به مبلغ یک هزار میلیارد ریال در شرف انجام می باشد.

امکان استفاده از خدمات واسپاری (لیزینگ) در خصوص کلیه خودروهای تولیدی شرکت های گروه بالاخص کرمان موتور در این شرکت همواره فراهم بوده و با درنظر گرفتن مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و لزوم رعایت کلیه دستورالعمل ها و بخشنامه های ابلاغی آن مجموعه، عملیات شرکت کاملا منطبق بر این الزامات قانونی و قابل ارائه به مشتریان پس از اعتبارسنجی مناسب تعریف گردیده و درحال اجرا می باشد.

آدرس سایت:

www.kmc-leasing.com

آدرس اینستاگرام

kermanmotor.leasing

تلفن:

 8-44998204



بازدید:5122