اخبار گوناگون.

نماینده رسمی شرکت هیوندایی در ایران به منظور ارتقاء سطح کارشناسان شبکه فنی و نمایندگی های خود اقدام به برگزاری آزمون های فنی می کند.
شرکت KTL که نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات هیوندا کره جنوبی در ایران است به منظور ارزیابی و ارتقا شبکه کارشناسان فنی خود آزمون تعیین سطح کارشناسان فنی و پذیرشگران شبکه خدمات پس از فروش شرکت کرمان موتور را برگزار می کند.
بر اساس این گزارش، این آزمون با استانداردهای شرکت هیوندا و به منظورارتقا و ارزیابی سطح فنی پرسنل در سه سطح کارشناس، متخصص و استاد در بیستم آبان ماه سال جاری و با حضور 400 شرکت کننده از 64 نمایندگی مجاز در مجموعه ورزشی کرمان خودرو برگزار خواهد شد.
این آزمون در این مرحله به منظور سنجش وضعیت دانش و مهارت پرسنل نمایندگی ها ( پذیرشگران، کارشناسان فنی و تکنسین ها ) برگزار می شود که شامل سوالات تشریحی و تستی به زبان فارسی و انگلیسی در حوزه های فنی برای تکنسین ها و حوزه های ارتباط با مشتری و پذیرش خودرو برای مشاوران سرویس (پذیرشگران) است.
در صورت موفقیت در این مرحله ، مرحله بعدی آزمون متخصص اجرا شده و درصورت عدم موفقیت آزمون کارشناس تکرار می شود. پس از موفقیت در آزمون متخصص در نهایت آزمون استاد برگزار خواهد شد.