چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

دستاوردهای هفدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم یدکی خودرو

 

آرمان الکتریک در نمایشگاه قطعات و لوازم یدکی خوش درخشید.

شرکت آرمان الکتریک امسال نیز با عرضه دستاوردهای جدید خود در هفدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم یدکی خودرو میزبان متخصصین، شرکت های دانش بنیان و خریداران قطعات الکتریکی و الکترونیکی خودرو بود.  

شرکت آرمان الکتریک ارگ وابسته به صنایع خودروسازی کرمان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم خودرو حضور موفق و چشمگیری داشت و مورد استقبال مدیران و کارشناسان صنایع خودروسازی کشور و تولیدکنندگان قطعات خودرو قرار گرفت.

در غرفه کوچک، اما پربازدید شرکت آرمان الکتریک که در سالن 38 (مرکزی ترین سالن نمایشگاه) مستقر بود، آخرین دستاوردهای متخصصین شرکت در زمینه تولید دسته سیم های خودرو، انواع مالتی مدیای  خودروهای مختلف و همچنین شیشه بالابر برقی جک  J4و قطعات ساخت داخل دسته سیم به نمایش گذاشته شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آرمان الکتریک ارگ، در 4 روز برگزاری این نمایشگاه، بیش از یکهزار نفر از علاقه مندان، از غرفه تولیدات آرمان الکتریک بازدید و جمعی از آنها در باره توانمندی های تولیدی کارخانجات آرمان الکتریک در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدیدشهرستان بم با نمایندگان بخش های فنی شرکت گفتگو کردند که مواردی از این گفتگوها به درخواست همکاری برای خرید محصول و یا مشارکت در تولید قطعات الکتریکی و الکترونیکی خودروهای جدید منجر شد.

از دیگر دستاوردهای این جلسات اظهار تمایل تعدادی از شرکت های دانش بنیان برای مشارکت و همکاری با شرکت آرمان الکتریک ارگ در تولیدات مختلف شرکت بود که مقرر شد پس از جلسات کارشناسی، در مورد امکان تولیدات مشترک تصمیم گیری شود.

در جریان نمایشگاه 4 روزه قطعات و لوازم خودرویی که امسال توسط شرکت ایدرو در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد، نماینده شرکت آرمان الکتریگ ارگ در گردهمایی همگرایی قطعه سازان و اصناف فروشنده لوازم یدکی خودرو که با شرکت معاون وزارت صمت و  حضور نمایندگان اصناف مرتبط و همچنین تولیدکنندگان مستقر در نمایشگاه در سالن شماره یک سازمان توسعه صادرات نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، حضور فعال داشت و ضمن عرضه کاتالوگ ومعرفی توانمندی های شرکت آرمان الکتریک ارگ در تولید دسته سیم انواع خودروهای مدرن و مالتی مدیای برخوردار از ارتباطات ماهواره ای ،ینترنتی ،رهیاب و شیشه بالابر برقی برای آشنایی مشتریان علاقمند همکاری به سوالات آنان در خصوص محصولات شرکت نیزپاسخ داد.

قرار است جمع بندی نتایج این دوره از مشارکت آرمان الکتریک ارگ در نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم خودرو، در جلسه ای با حضور مدیر عامل و مدیران واحدهای تخصصی شرکت، مورد بررسی قرار گیرد .

منبع خبر: