پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

 

کرمان موتور مسئول پوشش تعهدات معوقه شرکت کارمانیا شد

شرکت کرمان موتور در همکاری با شرکت کارمانیا قصد دارد تا تعهدات این شرکت در خصوص محصولات BYD را با محصولات خود پوشش داده و تامین کند.  

پس از خروج شرکت BYD از ایران و عدم تامین محصولات پیش فروش شده توسط کارمانیا، این شرکت تعهدات معوقی را برای محصولات این شرکت برعهده دارد و با توافق صورت گرفته بین دو شرکت همشهری کارمانیا و کرمان موتور، شرکت کرمان موتور به عنوان مسئول تامین تعهدات معوقه بی وای دی معرفی شده است.

بر اساس اطلاعیه شرکت کرمان موتور این شرکت با بروزرسانی تعهدات معوقه شرکت کارمانیا، این تهعدات را با محصولات خود و به قیمت قطعی تامین خواهد نمود. بر این اساس مشتریانی که تمایلی به تبدیل تعهد خرید خودروهای BYD خریداری شده از شرکت کارمانیا به محصولات شرکت کرمان موتور را ندارند، پس از انجام بروزرسانی، می‌توانند وجوه بروز شده خود را دریافت نمایند.

نوبت و زمان فراخوانی مشتریان محترم شرکت کارمانیا جهت انجام فرایند اداری بروزرسانی تعهدات معوقه، از سوی بخش CRM این شرکت به مشتریان اعلام خواهد شد.

بر اساس اخبار منتشر شده مدتی پیش مالکیت شرکت کارمانیا تغییر نموده و گروه صنعتی کرمان خودرو به عنوان مالک جدید این خودروساز خصوصی معرفی شد. این تغییر بزرگ، تاثیر خود را با این توافقنامه به نمایش گذاشته است و در راستای بهبود به وضعیت تامین خودرو شرکت کارمانیا، مجموعه کرمان موتور به کمک آمده است و با تامین محصولات معوقه از سبد تولیدی خود قصد دارد تا تعهدات آن شرکت را کاهش داده و به صفر برساند.

 
منبع خبر: