جمعه, 10 فروردین 1403
منو اصلی

 

تصاویر چری Kaiyi با نام احتمالی کایی تانگو منتشر شد

 

معرفیChery Kaiyi؛ شاسی بلند کامپکت و اقتصادی چری

شرکت خودروسازی کایی Kaiyi که زیرمجموعه خودروسازی چری چین است و تا پیش از این با نام کووین Cowin شناخته می‌شد، تصاویری از یک شاسی بلند کامپکت جدید با کد T۱۷ منتشر کرده است که براساس علامت تجاری ثبت شده این شرکت احتمالا با نام تانگو راهی بازار می‌شود.  

چری کایی را باید خودروسازی دانست که تمرکز خود را روی تولید خودروهای اقتصادی مدرن برای اقشار با درآمد متوسط قرار داده است از همین رو قیمت این شاسی بلند کامپکت جدید در حدود ۸۰ تا ۱۱۰ هزار یوآن معادل ۱۱ تا ۱۶ هزار دلار آمریکا قیمت‌گذاری شده است.

خودروهای چری کایی بر اساس پلتفرم‌های قدیمی چری تولید می‌شود و در شهرهای با سرانه درآمدی پایین‌تر چین از محبوبیت زیادی برخوردار است. با این وجود گویا این شرکت زیرمجموعه چری اهداف بزرگ‌تری در سر دارد و تغییر نام به کایی و ثبت لوگوی جدید نیز در همین راستا برآورد می‌شود.

شاسی بلند تانگو اندازه نسبتا کوچکی به ابعاد ۴۷۱۶.۱۸۶۰.۱۷۱۸ میلی متر با فاصله بین دو محور ۲۷۱۰ میلی متری دارد.

چری کایی

تانگو یا کایی T۱۷ براساس پلتفرم T۱X چری توسعه پیدا کرده است پس طبیعتا شباهت‌های زیادی با محصولات چری خواهد داشت.

جلوپنجره ماتریسی و لوگویی که امکان روشن شدن با چراغ‌های خودرو را دارد از متمایزترین نکات طراحی کایی تانگو است.

تصاویر چری Kaiyi با نام احتمالی کایی تانگو منتشر شد + جزئیات

کایی T۱۷ یا تانگو در دو نسخه درونسوز و PHEV راهی بازار خواهد شد که نسخه درونسوز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز است.

نسخه پلاگین هیبرید تانگو نیز در کنار پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ به یک موتور الکتریکی با برد خالص ۱۲۰ کیلومتری تجهیز خواهد شد.

منبع خبر: