پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

تازه های خبر.

 

رویی Roewe RX9 اسیووی لوکس چینی

رویی Roewe یکی از زیربرندهای کمپانی سایک موتورز SAIC چین بوده که به تازگی فروش اسیووی پرچمدار خود یعنی رویی Roewe RX9 را آغاز کرده است. البته رویی در این لحظه قیمت دقیق اسیووی سایز متوسط پرچمدار خود را اعلام نکرده و صرفا بیان کرده که قیمت این خودرو کمتر از 29 هزار و 200 دلار خواهد بود. عرضه رویی Roewe RX9 به بازار چین در ماه مارس آغاز می شود.  

ظاهر و کابین رویی Roewe RX9

به گزارش خودرونویس، رویی Roewe RX9 یک اسیووی سایز متوسط رو به بزرگ بوده که طول، عرض و ارتفاع آن به ترتیب معادل 4983، 1967 و 1786 میلی متر اعلام شده و فاصله بین دو محور آن 2915 میلی متر است. از جمله بارزترین ویژگی های ظاهری رویی Roewe RX9 می توان به جلوپنجره بسیار بزرگ آن و چراغ های جلو دوتایی، دستگیره های پاپ آپ درب ها و چراغ های عقب یک تکه اشاره کرد.

roewe rx9 رویی

رویی Roewe RX9 دارای کابینی شش نفره در سه ردیف صندلی به صورت 2+2+2 است. صندلی های ردیف اول و دوم دارای گرمکن، سردکن و همچنین ماساژور هستند. بدین ترتیب رویی RX9 را باید جزو اسیووی لوکس و پریمیوم چینی دسته بندی کرد. داخل کابین رویی RX9 سه نمایشگر دیجیتالی قرار دارد که مجموع طول آنهت 47 اینچ اعلام شده است.

roewe rx9 رویی

یک نمایشگر دیجیتالی در پشت فرمان، یک نمایشگر لمسی دیجیتالی در میان داشبورد و یک نمایشگر لمسی در مقابل سرنشین جلو قرار گرفته و این سبک طراحی باعث شده که سرتاسر طول داشبورد را نمایشگر دیجیتالی احاطه کند. یک پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8155 وظیفه پردازش اطلاعات این سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی را در رویی RX9 بر عهده دارد.

roewe rx9 رویی

در مقابل راننده یک غربیلک فرمان سه شاخه قرار داشته که روی آن کلیدهای کنترلی مختلفی دیده می شود. در زیر این نمایشگرهای دیجیتالی سه گانه داشبورد رویی RX9، دریچه های مختلفی سیستم تهویه و همچنین کلیدهای پیانویی سیستم مولتی مدیا قرار دارند. رویی RX9 دارای سیستم صوتی قدرتمند Bose با 12 بلندگوست.

roewe rx9 رویی

مشخصات فنی رویی RX9

رویی RX9 دارای یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بوده که قادر به تولید 234 اسب بخار قدرت است. نیروی تولیدی این موتور توسط گیربکس اتوماتیک 9 سرعته به هر چهار چرخ این اسیووی منتقل می شود. نهایت سرعت قابل پیمایش رویی RX9 روی 200 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

 
منبع خبر: