پنجشنبه, 9 فروردین 1403
منو اصلی

 

گلادیاتورهای امدادرسان وارد جاده‌های کشور می‌شوند .

 

پیکاپ KMC T8 در ناوگان امدادی کرمان‌موتور.

به منظور نوسازی ناوگان امداد خودرو کرمان موتور و کاهش مدت زمان رسیدن به محل امدادخواهان در نوروز پیکاپ دو دیفرانسیل KMC T۸ نیز به عنوان خودرو امدادی معرفی و در اختیار نمایندگی‌های خدمات پس از فروش قرار گرفت.  

پیکاپ KMC T8 به‌ناوگان خدمات و امداد جاده‌ای شرکت کرمان‌موتور اضافه شد. طرح امداد نوروزی ۱۴۰۲ شرکت کرمان‌موتور نخستین ماموریت این خودروها خواهد بود. این شرکت به‌تازگی برای توسعه ناوگان امداد و خدمات جاده‌ای محصولات خود به‌سراغ پیکاپ معروف و قدرتمند خود یعنی KMC T8 رفته است.
درحال‌ حاضر تجهیز این پیکاپ دو دیفرانسیل آغاز شده و این خودروهای جدید امدادی از امروز ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ برای هرگونه امدادرسانی و ارائه خدمات به‌مشتریان شرکت‌های کرمان‌موتور، خودروسازان بم و... وارد جاده‌های کشور می‌شود.

امکان ارائه خدمات در مناطق صعب‌العبور و آفرودی
شرکت کرمان‌موتور با برخورداری از شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سطح کشور، در اقدامی جدید با تجهیز ناوگان امدادی به‌خودرو پیکاپ T8 به‌دنبال افزایش رضایت مشتریان و ارائه خدمات مناسب‌تر به‌خصوص درمناطق صعب‌العبور و جاده‌های آفرودی است. درحال‌ حاضر این گروه خودروسازی تنها مجموعه‌ای است که در ناوگان امداد خود از خودروهای امدادی با قابلیت دو دیفرانسیل بهره می‌برد و همین امر موجب خواهد شد ارائه خدمات به‌مشتریان درشرایط سخت نیز امکان‌پذیر باشد. براساس این گزارش، پیکاپ KMC T8 به‌دلیل پشتیبانی و ارائه خدمات امدادی در جاده‌های کشور به‌تجهیزاتی مانند اینورتر، مخزن آب، پمپ باد و جعبه‌ابزار Heavy Duty مجهز شده است. کنوپی ساخته‌شده برای این خودروهای امدادی ورودی‌های سه‌طرفه با قفل‌های داخلی دارد و بخش عقب آن به‌صورت برقی باز می‌شود. محفظه داخلی کنوپی T8 به‌نورپردازی مجهز شده و کشوهایی با قابلیت تحمل 200 کیلوگرم بار روی این خودرو نصب شده است. همچنین وجود شیر آب در بخش عقب، خروجی برق، پمپ باد و ... سبب می‌شود خدمات‌دهی در محل مشتری و انجام سرویس‌های مختلف آسان‌تر شود.

پیکاپ KMC T8 در ناوگان امدادی کرمان‌موتور

گلادیاتورهای امدادرسان کرمان‌موتور
کرمان‌موتور با توجه به‌برنامه‌های تولید خود در سال آینده و همچنین گسترش سبد محصولات خود در سال جاری، تصمیم به‌افزایش محسوس تعداد خودروهای موجود در ناوگان امداد سیار خود گرفته است. با توجه به‌اینکه شرکت‌های خودروسازی مطرح از محصولاتی با برند خود برای ناوگان امداد خود استفاده می‌کنند، کرمان‌موتور هم تصمیم گرفته است پیکاپ KMC T8 را که یکی از محصولات این شرکت با برند بومی کرمان‌موتور است، به‌ناوگان خودروهای امدادی خود اضافه کند. در همین راستا روز پنجشنبه تعدادی از پیکاپ‌های T8 تجهیزشده برای استفاده در ناوگان خودروهای امدادی کرمان‌موتور برای خبرنگاران به‌نمایش گذاشته شده بودند. پیکاپ‌های T8 استفاده‌شده در ناوگان خودروهای امدادی کرمان‌موتور همگی به‌رنگ مشکی بوده و روی بدنه آن‌ها برچسب‌های زردرنگی نصب شده که ظاهری پرابهت و به‌اصطلاح گلادیاتوری به‌آن‌ها داده است. همچنین عبارت امداد کرمان‌موتور به‌همراه شماره تماس 24 ساعته امداد کرمان‌موتور یعنی 42724-021 نیز روی درهای جلوی آن دیده می‌شود. اما اصل داستان در بخش حوض بار است. هدف کرمان‌موتور درخصوص استفاده از پیکاپ T8 در ناوگان امدادی، جادار بودن این پیکاپ و امکان حمل ابزارمخصوص‌ها و قطعات بیشتری نسبت به‌خودرو جک S3 و لیفان X60 حاضر در ناوگان امدادی کرمان‌موتور است. پیکاپ‌های T8 امدادخودرو کرمان‌موتور دارای محفظه بسته روی حوض بار هستند که درهای آن از عقب و فضای جانبی امکان باز شدن دارند. ضمن اینکه به‌لطف قفسه‌بندی‌های صورت‌گرفته امکان قرار دادن اشیاء و ابزارهای مختلف در نظم کامل وجود دارد. دو کشو بزرگ و عمیق هم در کف حوض بار تعبیه شده است. نکته جالب تعبیه یک مخزن آب 35 لیتری و یک شیر آب بوده که امکان شست‌وشو را نیز فراهم می‌کند. همان‌طور که گفته شد، یک اینورتر 1000 وات نیز در حوض بار نصب شده است که خروجی برق 220 ولت را به‌شما ارائه می‌دهد. البته که روی سقف این خودرو هم چراغ نارنجی‌رنگ نصب شده است تا خودروهای امدادی کرمان‌موتور از راه دور قابل تشخیص باشند.

پیکاپ KMC T8 در ناوگان امدادی کرمان‌موتور

150 دستگاه پیکاپ T8 در ناوگان امدادخودرو
مدیر امدادخودرو کرمان‌موتور در این خصوص به‌روزنامه «دنیای‌خودرو» گفت: «تعداد 150 دستگاه پیکاپ T8 به‌ناوگان خودروهای امدادی این شرکت اضافه شده‌اند که قرار است در سراسر ایران خدمت‌رسانی کنند.» بهزاد نجفی افزود: «تا پیش از اضافه‌ شدن خودرو KMC T8 به‌ناوگان امدادخودرو کرمان‌موتور، میانگین زمان انتظار مشتری در کلان‌شهرها حدود 40 دقیقه و در بین راه حدود 65 دقیقه بوده است که قطعا با اضافه‌ شدن این تعداد خودرو این زمان کاهش می‌یابد.» وی ادامه داد: «تا پیش از این، ناوگان خودروهای امدادی کرمان‌موتور دارای 120 دستگاه خودرو شامل جک S3 و لیفان بود.» نجفی خاطرنشان کرد: «مشتریان کرمان‌موتور برای دریافت هرگونه خدمات امدادی می‌توانند با شماره‌تلفن 02142724 یا به‌آدرس kermanmotor.com مراجعه کنند.
همچنین نرم‌افزار امدادخودرو کرمان‌موتور نیز از 15 اسفند در وب‌سایت این شرکت لانچ شده است و مشتریان می‌توانند از این وب‌سایت لینک دانلود نرم‌افزار را دریافت کنند.» وی با بیان این‌که امداد کرمان‌موتور به‌تمام محصولات این شرکت اعم از هیوندای، لیفان، جک، کی‌ام‌سی، جیلی و بی‌وای‌دی خدمات امدادی ارائه می‌دهد، اظهار داشت: «ایرادهایی که امکان برطرف شدن آن‌ها در محل امدادرسانی وجود داشته باشد یا قطعاتی که امکان تعویض آن‌ها در همان محل وجود داشته باشد، همان‌جا تعویض خواهند شد. اما استاندارد جهانی حکم می‌کند برای برخی قطعات که امکان تعویض آن‌ها در محل وجود ندارد، خودرو را به‌نمایندگی برای انجام کار به‌صورت دقیق‌تر حمل کنند تا ایراد به‌بخش دیگری از خودرو منتقل نشود. در این خصوص نیز در ایام نوروز، حمل رایگان شامل همه محصولات ما حتی آن‌ها که از گارانتی خارج شده‌اند نیز خواهد بود.»
گفتنی است؛ با توجه به ریبرندینگ و تغییر لوگو کرمان‌موتور، لباس فرم امدادرسانان این شرکت هم تغییر کرده است.

منبع خبر: