شنبه, 8 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

مدیرعامل کرمان موتورگفت:

 

تحویل خودرو متقاضیان سامانه یکپارچه تا پایان شهریورماه .

تمام خودروهای شرکت کرمان موتور در طرح اخیر سامانه یکپارچه، از خرداد تا شهریور ماه امسال و حداکثر طی ۹۰ روز کاری تحویل می شود.  

سامان فیروزی مدیرعامل شرکت کرمان موتور، با اعلام این خبر، شرایط تکمیل پرونده و دریافت خودرو برای متقاضیانی که در سامانه یکپارچه خودرو، محصولات این شرکت را انتخاب کرده و حائز دریافت خودرو شناخته شده اند را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در طرح فروش محصولات کرمان موتور در سامانه یکپارچه، افراد حائز شرایط دریافت خودرو به شرکت معرفی شده اند، تصریح کرد: درخواست ها برای محصولات جک j4، جک S3، جک S5 و کی ام سی T8 است و از ۲۹ فروردین با بازگشایی سایت فروش شرکت، تمامی افراد حائز شرایط معرفی شده، می توانند براساس قیمت مصوب شرکت نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام کنند. 

مدیرعامل کرمان موتور در خصوص زمان تحویل خودروها اظهار داشت: تمامی خودروهای ثبت نام شده طی 90 روز کاری تحویل متقاضیان خواهد شد و این شرکت برنامه دارد که تمام تعهدات از محل عرضه سامانه یکپارچه در طرح اخیر را تا پایان شهریورماه امسال تحویل متقاضیان کند.
فیروزی ادامه داد: برای تکمیل پرونده، بارگذاری مدارک هویتی در سایت فروش شرکت لازم است و تمام الزامات و مراحل در وبسایت و کانال های رسمی شرکت اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع خبر: