جمعه, 10 فروردین 1403
منو اصلی

 

سفرنامه شانگهای :

 

نمایشگاه خودروی شانگهای 2023

درسفرنامه شانگهای سری به نمایشگاه بین المللی خودروی این شهر زده ایم و نگاهی به آخرین محصولات جدید خودروسازان جهان انداخته ایم. نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۲۳ پس از چند سال وقفه به خاطر همه گیری کرونا، امسال برگزار شد.  

نخستین روز نمایشگاه خودرو شانگهای 2023 یا همان روز خبرنگاران (پرس دی) در حالی سپری می شود که اهالی رسانه در فضایی آرام، از غرفه ها بازدید می کنند. این رویداد خودرویی از سال 1985 برگزار می شود که البته به دلیل شیوع کرونا، یک سالی به تعویق افتاد.

نمایشگاه بین‌ المللی صنعت‌ خودرو شانگهای به عنوان قدیمی ترین رویداد خودرویی کشور چین است که از نظر جذابیت، در کنار نمایشگاه مهم اروپایی و آمریکایی قرار می گیرد. بازار خودرو چین برای تمامی خودروسازهای بزرگ جهان اهمیت بالایی دارد و با توجه به حضور پر رنگ برندهای خارجی در این بازار، نمایشگاه خودرو شانگهای مورد توجه بسیاری از رسانه های جهان است.

نمایشگاه خودرو شانگهای 2023 برای فعالین این حوزه در بازار کشورمان نیز حائز اهمیت است زیرا انتظار می رود بسیاری از مدل های رونمایی شده در این رویداد، توسط شرکت هایی مانند مدیران خودرو، کرمان موتور، بهمن موتور و … روانه بازار ایران شوند.

                            

                               

 

 

منبع خبر: