دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
منو اصلی

 

تازه های خبر.

 

برگزاری سمینار تخصصی صنعت لیزینگ و راهکار یکپارچه همکاران سیستم

سمینار تخصصی راهکار یکپارچه همکاران سیستم برای صنعت لیزینگ با حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره ی انجمن ملی لیزینگ ، مدیرعامل همکاران سیستم ، نمایندگان بانک مرکزی و مدیرعامل واسپاری کرمان موتور برگزار گردید.  

 

در این سمینار تخصصی شرکت همکاران سیستم به ارائه و معرفی راهکار های نرم افزاری در صنعت لیزینگ و شرکت واسپاری کرمان موتور به ارائه تجارب موفق خود در عرصه ی لیزینگ خودرو پرداختند.

در ابتدای این رویداد دکتر روح الله جراحی رئیس هیات مدیره ی انجمن ملی لیزینگ ایران به عملکرد صنعت لیزینگ و الزام به تعامل بیشتر شرکتهای نرم افزاری با انجمن ملی لیزینگ پرداختند.

در ادامه دکتر محمدرضا ستایش مدیرعامل شرکت واسپاری کرمان موتور ضمن گرامی داشت روز صنعت لیزینگ به بررسی معضلات و چالش های صنعت لیزینگ پرداختند . مدیرعامل شرکت واسپاری کرمان موتور به وجود ریسک های حاکم بر صنعت لیزینگ و همچنین اهمیت امنیت اطلاعات و حریم مشتریان در این صنعت تاکید داشتند . در پایان دکتر ستایش به ارائه راهبردها ونیاز های نرم افزاری این صنعت اشاره داشتند.

در انتهای این رویداد جلسه ی پرسش و پاسخ با حضور دکتر ستایش مدیرعامل واسپاری کرمان موتور ، دکتر جراحی رئیس هیئت مدیره ی انجمن ملی لیزینگ و مهندس فعلی مدیرعامل راهکار اندیشان ویرا سیستم  برگزار و به پرسش های شرکت کنندگان در این سمینار پاسخ داده شد.

 

لازم به ذکر است این سمینار تخصصی در تاریخ دوم آذر ماه ۱۴۰۲ در دفتر مرکزی همکاران سیستم از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۲:۳۰ برگزار گردید

منبع خبر: روابط عمومی صنایع خودرو سازی کرمان